וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי"ח איכילוב מקים מגדל דירות להשכרה לעובדיו

8.2.2017 / 12:23

עובדי המרכז הרפואי בתל אביב יוכלו לשכור אחת מ-274 הדירות במגדל במחיר מוזל כל עוד הם עובדים בבית החולים. המגדל יכלול דירות סטודיו ודירות של 2 או שלושה חדרים והן יושכרו במחיר התחלתי של 2,868 שקל בחודש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית המגדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית החולים איכילוב מקים מגדל מגורים הכולל 274 יחידות דיור שיוצעו להשכרה לעובדי המרכז הרפואי בלבד. מגדל המגורים I-LIVE מתנשא לגובה של 20 קומות וממוקם בפינת הרחובות דפנה והנרייטה סולד בשטח של המרכז הרפואי. את המגדל בונה חברת סולל בונה, מקבוצת אריסון, ועל פי התכנון אכלוס הפרויקט צפוי להתחיל בספטמבר 2017.

חברת אלדר צפויה לשווק את הפרויקט, שיכלול דירות קטנות בנות 1-3 חדרים, במתחם שיכלול גם חדר כושר וגני ילדים. רוני כהן, מנכ"ל אלדר ציין כי "היוזמה להקמת מגדל מגורים הכולל דירות קטנות להשכרה צמח מתוך הרצון לעזור לעובדים, לחבר אותם ואת בני משפחותיהם למקום העבודה תוך חיסכון בזמן ההגעה לעבודה ויצירת קהילה הומוגנית".

המגדל החדש הוקם בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, יכלול בין היתר מעונות יום וגני ילדים, חדר כושר וגג המשקיף על תל אביב וכולל פינות ישיבה. עובדי המרכז יוכלו לבחור בין דירות סטודיו בשטח של 25 מ"ר, דירות 2 חדרים בשטח של 36 מ"ר ודירות 3 חדרים בשטח של 56 מ"ר.

הדירות יאובזרו בריהוט חלקי ובמכשור חשמלי הכולל מקרר, תנור, כיריים, מיקרוגל וטלויזיה. הדירות יוצעו להשכרה במחיר התחלתי של 2,868 שקל לחודש. יש לציין כי עובדי המרכז הרפואי יוכלו לשכור את הדירות לשימושם הפרטי בלבד כל עוד הם עובדים בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully