וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה באינטרנט: אחד המגרשים האחרונים ברמת אביב ג'

24.1.2017 / 14:25

אחת מעתודות הקרקע האחרונות באזור רמת אביב ג' החדשה ושכונת אזורי חן בתל אביב תוצע למכירה בהליך התמחרות ראשון מסוגו שיתקיים באינטרנט ויהיה זמין לכל מגיש הצעה. מדובר במגרש ברחוב אליהו ברלין 7, שבו מוצעות זכויות ל-7 דירות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקרקע העומדת למכירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת מעתודות הקרקע האחרונות באזור שכונת רמת אביב ג' החדשה ושכונת אזורי חן בתל אביב צפויה להגיע בקרוב להליך התמחרות ראשון מסוגו שיתקיים באינטרנט – ויהיה זמין לכל מגיש הצעה. במסגרת ההליך צפויה לעמוד למכירה עתודת קרקע שאותה תציע למכירה חברת משגב שיווק מתחמי מגורים, המייצגת את בעלי הקרקע, ברחוב אליהו ברלין 7 בתל אביב. הבעלים הינו תושב חוץ המחזיק בחלק מהקרקע המשקף זכויות ל- 7 דירות מתוך 30 דירות שיכולות להיבנות והמתמודדים יוכלו להתמחר ולהתחרות מול הצעות נוספות, בעודם יושבים מול מסך המחשב.

כאמור, מדובר באחת הקרקעות האחרונות הזמינות לבניה בשכונה היוקרתית, באזור שרובו המכריע בנוי ומאוכלס - כאשר הבניין ייבנה בבניה עצמית על ידי בעלי הקרקע של הבניין. נכון להיום קיימים היתרי בניה והקרקע מצויה בהליכי קידום סופיים לקראת תחילת בניה.

הזכויות המוצעות בתהליך ההתמחרות הן קרקע ל-3 דירות בנות 3 חדרים בשטח כ- 88 מ"ר + מרפסות בשטח של כ-19 מ"ר; קרקע לדירת 4 חדרים בשטח כ-100 מ"ר+ מרפסת של כ-10 מ"ר; קרקע למיני פנטהאוז עם נוף לים בן 5 חדרים בשטח של כ-130 מ"ר + מרפסת גג בשטח כ-87 מ"ר וכן מרפסת בשטח של כ-11 מ"ר.

בנוסף משווקים קרקעות ל-2 דופלקסים בני 6 חדרים בשטח של כ-155 מ"ר כשאחד מהם הוא פנטהאוז בקומה 9-10 שצמודה לו מרפסת גג בשטח כ-94 מ"ר ולשניהם מרפסות בשטח כ-14 מ"ר. לכל דירה צמוד מחסן וחניה לשתי מכוניות.

יהורם בר-שי, מנכ"ל משותף ב'משגב שיווק מתמחי מגורים', התייחס לייחודיותו של התהליך ואמר כי "המהפכה הדיגיטלית הגיעה כמעט לכל תחום בחיינו והחלטנו לנצל את הפרויקט הזה כדי להנגיש הזדמנות נדל"נית גם לאנשים פרטיים. לדבריו, עד כה התקיימו התמחרויות מעטות באינטרנט בעיקר על ידי גופים מוסדיים כגון בנקים והן היו שמורות ליזמים. כעת אנו מאפשרים הזדמנות גם לאדם פרטי שמעוניין לרכוש נדלן לעשות כן באמצעות ההתמחרות הממוחשבת. התהליך יאפשר חסכון בזמן, שכן המציעים יגישו את הצעתם ויוכלו לראות בזמן אמת מה מציעים אחרים".

רחוב אליהו ברלין נחשב לרחוב במיקום אטרקטיבי בין השאר בשל קרבתו לים ולצירי תנועה ראשיים. מסקירה שערכה חברת משגב שיווק מגורים בשכונה (המתבססת גם על ניתוח אתר מדלן) עולה כי במהלך החציון הראשון של 2016 נרשמה עליה של 6.3% במחירי דירות יד שניה כאשר אם בודקים את עלית המחירים בין יולי 2014 ויוני 2016 מוצאים עליה של 21.5%.

כך למשל, דירות יד שניה, 4 חדרים בשטח של כ-100 מ"ר נמכרו לאחרונה במחירים סביב ה-4 מיליון שקלים, כשברחוב אליהו ברלין משקפים המחירים כ-40 אלף שקל למ"ר ואף יותר. בעסקה שבוצעה באוגוסט 2016 למשל, נכמרה דירת 5 חדרים ברחוב ברלין אליהו 10 בשטח 114 מ"ר , בקומה השנייה בבניין מגורים במחיר של 4,800,001 שקלים המשקף 42,105 שקל למ"ר בבניין בן 12 קומות שנבנה ב-2005.

בר-שי העריך כי התמחרות הממוחשבת באינטרנט מגדילה את הסיכוי של אדם פרטי מהישוב לזכות, שכן בדרך כלל בהתמחרויות 'פיזיות', מגיעים אנשים מקצועיים מעולם הנדל"ן וקיימת דינימיקה מסוימת שמצמצמת את הסיכוי של אדם פרטי לזכות בנכס.

לדבריו, מאז פרסום המודעה במספר עיתונים נרשמה התעניינות ערה מעל למצופה, לאור החוסר במגרשים איכותיים, דירות ונכסים באזור זה. "מיקומו של המגרש ייחודי- מגרש פינתי ופתוח לגינות מצפון וממערב לו ונוף פתוח לים מרוב הדירות", ציין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שלבי ההתמחרות

על פי הפרטים שמפרסמת החברה, מי שמעוניין להציע הצעות יצטרך להפקיד צ'ק בנקאי בסך 10% מסכום ההצעה אצל נאמן הפרויקט ולרכוש את מסמכי המכרז. ניתן יהיה להוריד את המסמכים באינטרנט ולהגישם עד ל- 2.2.17. מועד ההתמחרות יתקיים במחציתו הראשונה של חודש פברואר והיא תהיה מפוקחת על ידי עורך דין. על מנת להשתתף בתהליך, יקבלו המציעים קוד כניסה לאתר ייעודי אליו יכנסו במועד שיקבע מראש וכן יקבלו הדרכה מלאה להשתמש במערכת. זהותם של המציעים תהיה אנונימית ותהיה ידועה רק למארגני ההתמחרות.


לאתר ההתמחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully