וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מחנה טירה המיתולוגי מפונה לטובת הקמת שכונה חדשה

23.1.2017 / 11:58

נפרדים מהמחנה המיתולוגי: העבודות לפינוי המחנה כללו פינוי והריסה של עשרות מבנים ותשתיות בשטח של כ-233 דונם, ועל השטח יוקמו 4,000 יחידות דיור. הפינוי מתווסף לפעילות שמוביל משרד הביטחון להוצאת מחנות צה"ל ממרכזי הערים

יח"צ - חד פעמי

הושלם השלב הראשון של פינוי מחנה "טירה" המיתולוגי בכניסה לטירת הכרמל, מקום מושבו של מרכז ההובלה הצה"לי בעשרות השנים האחרונות. על השטח, בהיקף של 233 דונם, תחל בקרוב בניית שכונה חדשה בכניסה לטירת הכרמל וחיפה שתכלול 4,000 יחידות דיור.

העבודות לפינוי המחנה, בהובלת מחוז הצפון של אגף ההנדסה והבינוי, כללו פינוי והריסה של עשרות מבנים ותשתיות בשטח כולל כ-10 אלפים מ"ר בנוי ועוד 45,000 מ"ר של שטחי פיתוח. משרד הביטחון עמד על כך שהשטח יוחזר כשהוא ריק ממבנים, באופן שיאפשר להתחיל באופן מידי בעבודות הפיתוח להקמת שכונה חדשה במקום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מחנה טירה. אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון,
שטח הבסיס/אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון

פינוי מחנה "טירה" מתווסף לפעילות שמוביל משרד הביטחון בשנים האחרונות להוצאת מחנות צה"ל הגדולים ממרכזי הערים, במסגרת תוכנית 'שוה"ם 3' המהווה בסיס משמעותי לתוכנית השיווקית של רשות מקרקעי ישראל במרכז הארץ בשנים הקרובות. התוכנית תאפשר בנייה של למעלה מ-60 אלף יחידות דיור במרכז הארץ ומאות אלפי מ"ר של תעסוקה ומסחר. מדובר במהלך היסטורי, המשנה את פניה של המדינה, הן בכל הנוגע להוספת עשרות אלפי יחידות דיור בלב אזורי הביקוש והן בזכות התנופה האדירה לפריפריה בפרט, ולמשק הישראלי ולמדינת ישראל בכלל, אשר תיווצר עם העתקת מחנות צה''ל לפריפריה, תוך חידוש התשתיות שעליהן נשען צה''ל.

מחנה "טירה" שימש במשך עשורים רבים את גדוד 'אבירי הצפון' של מרכז ההובלה בצה"ל, והיה אחראי על שיירות האספקה לצה"ל בשגרה ובחירום, מאז מלחמת ששת הימים ועד לימינו. פינוי המחנה נכלל בהסכם 'שוה"ם 3' בו סוכם על פינוי והעתקת מחנות צה"ל הגדולים ממרכזי הערים, לטובת פיתוח כלכלי ועירוני ולהקלה על מצוקת הדיור.

  • עוד באותו נושא:
  • מחנה טירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully