וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד ראשונה מארמאני: פנטהאוז בתל אביב ב-100 מיליון שקל

13.12.2016 / 12:44

ארמאני קאזה, הסטודיו לעיצוב של מעצב העל האיטלקי, שיתף פעולה עם פרויקט נדל"ן חדש שהוקם בתל אביב וצפוי לעצב גם את הפנטהאוז היוקרתי בפרויקט. הפרויקט כלל 161 דירות, אך מרבית הרוכשים בחרו לרכוש יותר מדירה אחת – ולחבר ביניהן. עד כה נמכרו 92% מהדירות

ארמני קזה. יעל דראל, מערכת וואלה! NEWS
הפרויקט/מערכת וואלה! NEWS, יעל דראל

הבועה התל אביבית חיה ונושמת: עד לפני שנים ספורות נחשב רחוב אלחנן, הגובל בשוק הכרמל בתל אביב והמרוחק רק מעט משכונת נווה צדק, לאזור מוזנח, שבו ערך הנדל"ן נמוך יחסית. אולם כפי שקרה לאזורים רבים בתל אביב – גם אזור זה שינה את פניו בעשור האחרון, ופרויקט יוקרה בשם ווייט סיטי שמושק בימים אלה מבטא במחירים את השינוי הדרמטי. שוויה של דירת פנטהאוז שמוצעת למכירה – ושתעוצב על ידי הסטודיו לעיצוב של מעצב העל האיטלקי ארמאני קאזה – מוערך בכ-100 מיליון שקלים.

מי שעומד מאחורי הפרויקט הן חברת צמח המרמן, חברת יורוקום נדל"ן ומשפחת ברונר, שהשיקו היום את הפרויקט בשיתוף נציגי חברת ארמאני קאזה ממילאנו. הפרויקט כולל 161 דירות יוקרה – אולם בפועל מרבית הרוכשים החליטו לרכוש מספר דירות ולחבר ביניהן כך שכיום כולל הפרויקט כ- 95 דירות. פרויקט זה הוקם על גבי מגרש בשטח של 6 דונם, לאחר מספר שנים שבהן רכשו היזמים (בהובלת משפחת ברונר) מספר רב של מגרשים קטנים באזור ואיחדו אותם לחלקה אחת.

הפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל אבנר ישר, כולל בין השאר בריכת שחייה, מתחם ספא, חדר ישיבות וחדר כושר ואם לשפוט על פי נתוני המכירות שמדווחים על ידי החברות, על אף המחירים הגבוהים – הרי שעד כה 92% מהדירות בפרויקט נמכרו בהיקף כולל של כ- 820 מיליון שקל. בחברות מציינים כי בימים אלה מתנהל מו"מ על מספר פנטהאוזים המוצעים למכירה תמורת סכום התחלתי של כ- 40 מיליון שקל.

מי רוכש את דירות היוקרה? על פי נתוני המכירות של החברות כ-48% מרוכשי הדירות הינם ישראלים והיתר תושבי חוץ שרובם צפויים לעלות לישראל בשנים הקרובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרויקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארמאני קאזה מילאנו עיצבו וריהטו את טרקלין ולובי הפרוייקט, את חדר הישיבות בו ובקרוב יעצבו וירהטו את הפנטהאוז היקר ביותר בפרויקט בשווי של כ-100 מיליון שקלים. בנוסף, מעצבי הסטודיו האיטלקי עיצבו בפרויקט גם דירת יוקרה לדוגמא – שבה שולבו כל פרטי הדירה בעיצוב מעצב העל – החל מגופי התאורה, חדרי האמבטיות, המטבחים וגם הצלחות והכוסות.

הדירה הקטנה ביותר שנמכרה בפרויקט, אגב, גודלה 63 מ"ר ואילו הדירה הגדולה ביותר שנרכשה משתרעת על פני 525 מ"ר.

ארמני קזה. יעל דראל, מערכת וואלה! NEWS
הפרויקט/מערכת וואלה! NEWS, יעל דראל

חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן, התייחס לפרויקט החדש ואמר "כאשר החלטנו להיכנס לשוק המגה יוקרה רצינו לעשות משהו שונה שטרם נראה בישראל כדי להעניק לרוכשי הדירות מוצר הדומה למוצרי מגה יוקרה במנהטן לונדון או מיאמי". רן בן אברהם, המשנה למנכ"ל צמח המרמן טוען כי "מדובר במשהו שלא נתקלים בו בפרויקט יוקרה רגיל. בכל פרט הכי קטן הושקעה מחשבה רבה עד רמת המרקם של הבד או ידיות הארונות, לא נשארה פינה אחת קטנה שלא קיבלה התייחסות מצוות המעצבים".

אדריכל הפרויקט, אבנר ישר, העיד כי אחד האתגרים הגדולים בפרויקט היו ליצור מגדל מגורים יוקרתי שאינו מנוכר מסביבתו. "בדרך כלל אנחנו נתקלים באמירות אנטי מגדלים, והאתגר כאן היה באמת למצוא את הדרך לשלב את המגדל באופן שלא רק לא יפגע בסביבה – אלא גם יתרום לה. אמנם כל הדירות פונות לים, אבל המגדל לא מפנה את גבו לרחוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרויקט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרויקט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרויקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully