וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת חנן מור תבנה מלון בעיר פוזנן שבפולין

12.12.2016 / 13:37

המלון צפוי להיפתח כבר ברבעון האחרון של 2017 והוא ינוהל על ידי חברת Radisson העולמית. הקבוצה תחתום על הסכם מימון של 25.6 מיליון עם הבנק הגדול בפולין

מלון חנן מור פולין. דוד בורוכוב,
הדמיית המלון/דוד בורוכוב

קבוצת חנן מור צפויה לחתום על הסכם מימון להקמת מלון בעיר פוזנן בפולין. ההסכם הצפוי הוא בסך של 25.6 מיליון שקל שיתקבלו מהבנק הגדול בפולין, Alior Bank, להשלמת ההקמה וסכום נוסף של 12.1 מיליון שקל עבור החזר הלוואת בעלים של קבוצת חנן מור.

עם החתימה על הסכם המימון נקבע כי המועד הסופי לפתיחת המלון יחול בתוך פחות משנה, במהלך הרבעון האחרון של 2017. המלון המוקם בעיר פוזנן, שנחשבת לאחת הערים העתיקות והמתויירות בפולין. המלון הינו בן 166 חדרים וינוהל על ידי חברת רזידור איתה חתמה הקבוצה לאחרונה על הסכם הניהול תחת המותג Park Inn by Radisson"" .

חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מוראמר כי "קבלת המימון מהגוף הפיננסי הגדול בפולין מעיד על הפוטנציאל העסקי הגבוה של המלון ומעבר לזה מאיצה את קצב השלמת המלון, אשר צפוי להיפתח כבר ברבעון האחרון של 2017. להבעת אמון זו מצטרפת קבוצת רזידור, שהינה מחברות הניהול המובילות בעולם והיא חוברת אלינו לאחר שבחנה את הכנסות המלון הצפויות וראתה גם כן את כדאיות ההשקעה. המהלך להחזר הלוואת הבעלים והאצת פתיחת המלון נעשה על רקע מיקוד שלנו בפעילות בישראל ומימוש מוצלח של נכסים בחו"ל. אנו מאמינים כי לאחר הצפת ערך משמעותית בשווי המלון נבחן את מכירותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully