וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפוס חדש למיקרוסופט יוקם בהרצליה במיליארד שקלים

11.12.2016 / 18:16

הקמפוס הנוכחי של החברה בהרצלייה מתפרש על פני 25 אלף מ"ר. על פי המכרז השטח יוגדל ויגיע לכ-40 אלף מ"ר. הקמפוס החדש ישרת את מרכז הפיתוח של החברה הממוקם אף הוא במקום

מנכ"ל מיקרוסופט שאמר לנשים לא לבקש העלאה מתנצל. רויטרס
סאטיה נאדלה/רויטרס

קבוצה הכוללת את תדהר, קנדה ישראל ואקרו נדל"ן היא הזוכה במכרז של הקמת קמפוס של מייקרוסופט לתכנון וביצוע של כ- 40,000 מ"ר. הקמפוס החדש יוקם בהרצליה, וישרת את מרכז הפיתוח של החברה הממוקם אף הוא במקום. זכייה זו מגיעה לאחר שבחודש מרץ האחרון פורסמה בקשה לקבלת מידע בנושא, על ידי חברת מאן נכסים המלווה את החברה בפרויקט.

נכון להיום משרדי מייקרוסופט בישראל משתרעים על פני כ-25 אלף מ"ר בהרצליה, ובנוסף כמה מבנים של מחלקת השיווק של החברה הפועלים ברעננה. על פי הפרטים שפורסמו הקמפוס החדש ייבנה על גבי מגרש בגודל של כ- 10,000 דונם והיקף עלויות הפרויקט נאמד בכמיליארד שקלים.

המרכז של מיקרוסופט בהרצליה מתפרש היום על פני ארבעה בניינים בשטח כולל של 25 אלף מ"ר. שטחו של הקמפוס העתידי צפוי להיות כפול מהמרכז הקיים. על פי דרישות החברה שפורסמה לפני כתשעה חודשים, דרשה מיקרוסופט כי הקמפוס החדש יכלול כ-2,200 מקומות חניה וכי המרכז החדש ימוקם בסמיכות לצירי תנועה ראשיים ודרכי תחבורה ציבורית.

  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully