וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכשי מחיר למשתכן התלוננו: היזם יוסיף מעליות על חשבונו

6.11.2016 / 14:17

החשש מפני יצירת "שיכונים מודרניים" במכרזי מחיר למשתכן דוחף גם את הקבלנים והיזמים בשוק לצעדים לא שגרתיים. זוכי מחיר למשתכן בירוחם התלוננו בפני ראש העיר על היעדר מעליות בפרויקט – והחברה הודיעה מצידה כי תוסיף מעליות על חשבונה

מערכת וואלה!

בוידאו: ראיון באולפן וואלה! NEWS עם יעקב אטרקצ'י

הביקורת בענף הנדל"ן סביב דירות "מחיר למשתכן" והחשש שמא המהלך של משרד האוצר יוביל להקמתם של מעין "שיכונים מודרניים", מקבל ביטוי מוחשי – במכרזים בירוחם. בפרויקט "מחיר למשתכן" שאותו אמורות להקים חברות הבת של שתית שטרית הנדסה ושיטרון, הודיע בעל החברה, שלום שטרית, כי החליט לצמצם את הרווחיות בפרויקט – לאחר שהגיעו תלונות על כך שפרויקט המגורים החדש אינו כולל מעליות.

בפרויקט זה, שבו כ-34% מהדירות נמכרו לתושבי ירוחם, מוצעות דירות 4 חדרים במחיר של 630,000 שקלים. הרוכשים בפרויקט צפויים לזכות למענק מקום נוסף בסך 60,000 שקלים. אולם כאמור, עד כה התכנון המקורי כלל את הקמתם של בניינים בני שלוש קומות, ללא מעלית. על פי נתוני המכרז, בפרויקט זה 27% מהדירות נמכרו לתושבי ירושלים והסביבה, 21% לתושבי המרכז (תל אביב, כפר סבא, ראשון לציון), 12% לתושבי דרום הארץ (באר שבע, דימונה ואשדוד) ו- 6% לתושבי הצפון.

בחברה דיווחו כי "בישיבה שהתקיימה השבוע בין בעלי ומנכ"ל החברה, שלום שטרית, יחד עם ראש עיריית ירוחם הוחלט להוסיף מעליות לכל הבניינים של החברה בעיר – על אף למרות שהמבנים בעלי 3 קומות והחוק אינו מחייב מעלית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית הפרויקט)/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההשקעה, כך לטענת החברה, עומדת על כ-5 מיליון שקלים ובתשובה לשאלת וואלה! NEWS השיב שטרית כי רווחיות הפרויקט אמורה היתה לעמוד על כ-17 מיליון שקלים, אך עקב התלונות החליט לצמצם את רווחיו. צעד זה מגיע דווקא על רקע קשיים נרחבים בענף הביצוע בישראל, ובתקופה שבה חברות רבות מתלוננות על רווחיות נמוכה.

"אנחנו מוסיפים כעת 5 מיליון שקלים לפרויקט, ואני רואה את זה כתרומה לטובת הדיירים והעיר ירוחם. כחלק מחזונו של בן גוריון ליישב את הנגב אנחנו גאים להיות חלק מהעשייה בדרום. אני חושב שאנחנו חייבים לפעול גם מתוך ציונות אמיתית ולא רק בפרויקטים שיש לנו רווח גדול", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully