וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור לא נרגעת: "בית המשפט התמכר לפירוק כמו נרקומן"

26.10.2016 / 10:24

במסמך בוטה וחריג שהגישה ענבל אור לבית המשפט המחוזי היא מאשימה את המפרק, עו"ד איתן ארז, בשלל טענות הנוגעות לאינטרסים אישיים שלו ובכך שארגן "זובור ציבורי" נגדה. קבלו את הציטוטים הנבחרים

אבי כהן

בוידאו: ראיון עם ענבל אור

בעלת השליטה לשעבר בקבוצת אור סיטי, ענבל אור, לא עוצרת: במסמכים שהגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב טוענת אור טענות קשות כלפי המפרק שמונה לקבוצת החברות שלה, עו"ד איתן ארז, בטענה כי בעברו עבד עם חייבים שבעניינם מעורב שלי נרקיס וטוענת עוד כי בינו לבין השופט שטיפל בתיק, נשיא בית המשפט המחוזי, איתן אורנשטיין, מתקיימים גם כן קשרים פסולים.

במסמך חריג ויוצא דופן כותבת אור כי בתחילת הדרך זכתה ליחס הוגן מבית המשפט, אולם מרגע שנכנס לתמונה עו"ד איתן ארז, היחס כלפיה הפך להיות יחס לא הוגן והשופט, כך לטענתה, "הפך את עורו" ולא אפשר לה להציל את החברות שבשליטה. אור טוענת כי הסיבה לכך נעוצה בחלקה בכך שעו"ד איתן ארז ידוע כמי שמעדיף "מסלול מהיר לפירוקים" ומתנגד להבראת חברות בשל אינטרסים כלכליים.

"מיד עם הגשת תביעת הפירוק שנקבה בשמו של שלי נרקיס, בית המשפט החל לגלות קוצר רוח, להתנהג בגסות כלפי המבקשת ובאי כוחה, וקצב 30 דקות להסכים צו פירוק זמני. משסירבה המבקשת לכך, קיבלה לא יותר מ-24 שעות להציג תכנית הבראה, כולל דרישה כמעט בלתי אפשרית להזרים 1.5 מיליון שקל למימון ההבראה, וזאת כאשר בית המשפט יודע שכל צינורות החמצן הפיננסי של המבקשת חסומים, ונדרשת הרבה יותר מ-24 שעות לגבש תכניות עם משקיעים", כותבת אור בנוגע לעמדת בית המשפט בעניינה.

בהמשך ממשיכה אור ומתנסחת בבוטות באומרה כי "מאותו הרגע מכוח האינרציה, או אולי אפילו מבלי מישים, בית המשפט מתמכר למלאכת הפירוק, כמו נרקומן המתמכר לסם, ובית המשפט נותן למפרק להוביל אותו לטובת ניפוח קופת הפירוק, במקום לקחת את המושכות ולהוביל את המפרק אל מה שרצוי לטובת הנושים, ומה שנכון לעשות מבחינה עובדתית המקרה של בעל השליטה, קרי: הבראת החברה, ולא פירוקה".

אור טוענת במסמך כי "בית המשפט מינה את המפרק באופן אישי, והמבין יבין. מי שיודעת ראשונה על הגשת תיקים אטרקטיביים למפרקים וכונסים, היא מזכירת הפירוקים חגית שלמעשה מקבלת טיפ מוקדם ששווה הון תועפות. מספיק שהיא לוחשת משהו לשופט ומזכירה את קיומו של משרד איתן ארז, שם עובדת בתה, אלה קוסטנר, וכולם יוצאים נשכרים. חגיגה", לשון המסמך.

בהמשך המסמך, המנוסח בלשון בוטה וחריגה, מאשימה אור את המפרק בהאשמות קשות: "בהמשך, יזם המפרק למבקשת זובור ציבורי על ידי הכפשתה כאילו היא סוג של אימלדה מרקוס המשופעת בתכשיטים, כאילו היא פלשה לדירה, כאילו היא השאירה עיי חורבות בדירה שכאילו נזרקה ממנה, וכמובן שהזמין צלמים לראות כיצד נציג מטעמו סוקר את משרדי החברה בעזריאלי לאחר שרוקן אותם, בלוויית הערות עוקצניות על רמת הפאר והלוקסוס שבמשרד. כל זאת נועד לשדר לציבור שהוא לוחם באישה מושחתת ונהנתנית, ולצבור לעצמו קרדיט של מלאך המציל את האנושות".

אור כותבת עוד כי "מרגע שנכנס המפרק לתמונה, בית משפט זה הפך שבוי בתככיו המגלומניים של המפרק, אשר מיומן בהפעלת מכבש מתוקתק היטב של שטיפת מוח, הן לציבור והן כלפי בית המשפט, שכל כולו נועד לייצר קופת פירוק ממbה יוכל לגזור את הקופון המיוחל".

עו"ד איתן ארז מסר בתגובה כי: "הדברים הינם ברמה כה נמוכה שכלל אינם ראויים לתגובה. אנו ממתינים להחלטת בית המשפט בנושא".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully