וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד הבתים הקטנים מגיע לעיר הגדולה

23.10.2016 / 13:27

"תנועת המגורים הזעירים" מסתמנת כיותר מאופנה חולפת וכעת התחילו הבתים הקטנים שנבנו בתחילה באזורים כפריים להגיע גם לערים הגדולות - וזה גם בריא

ShutterStock

המשבר הפיננסי ב-2008 ויוקר המחיה המחריף הוליד בארצות הברית את "תנועת המגורים הזעירים", ומה שנראה כמו אופנה חולפת הולך ומתפשט ברחבי ארצות הברית.

מדובר באלטרנטיבה זולה ומינימליסטית לצורת המגורים המסורתית, ובניגוד לקרוואנים של המעמד הנמוך - אלו דירות מעוצבות לכל דבר בגודל זעיר שבין 9 ל-37 מטרים רבועים.

טרנד הבנייה הזעירה החל אמנם מבתים קטנטנים על גלגלים שנבנו במקומות מבודדים, אלא שלאחרונה החלו הבתים הזעירים לערים. כיום נבנה בעיר מנהטן מתחם בן 55 דירות שגודלן נע בין 20 -30 מטרים רבועים ומחיר השכירות בהן נע בין 2500, ל-3,200 דולרים בחודש. בניו יורק כמו בניו יורק, החליטו להקצות 14 מהדירות במתחם לטובת דיור בר השגה והשכירות החודשית בהן תעמוד על כ-,1500 דולר בלבד.

אלא שמה שנראה כפתרון מגורים לא רע בכלל בערים מקבל לאחרונה גם כיוון בריאותי. ב"תנועת המגורים הזעירים" מצהירים כי היעד הוא להקים קהילות כפריות זעירות שבהן יוכלו התושבים לקיים חיי קהילה פעילים, בריאים ואקטיביים. מי אמר שהגודל קובע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully