וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירת 70 מ"ר בפלורנטין נמכרה ב-3.2 מיליון שקל

אלפי אליהו שאולי

6.10.2016 / 12:16

עליית המחירים בת"א פורצת גבולות ומגיעה גם לאזורים שנחשבים ל"זולים" יחסית. הדירה בקומה ה-7 מתוך 9 נהנית מנוף חלקי לים, שצפוי להיחסם בשנים הקרובות

רביעיית פלורנטין. פיבקו אדריכלים, גלובס
רביעיית פלורנטין/גלובס, פיבקו אדריכלים

האם היטשטשו הגבולות בין הצפון לדרום של תל-אביב? מסתבר שעליית המחירים בעיר פורצת גבולות ומגיעה גם לאזורים שנחשבים ל"זולים" יחסית. לפני כשבוע רכשה תושבת חוץ דירה בת 70 מ"ר בשכונת פלורנטין ב-3.2 מיליון שקל. המוכר, צעיר בן 30 שהתגורר בנכס, רכש אותו על הנייר בשנת 2011 תמורת 1.5 מיליון שקל.

הדירה ממוקמת בקומה השביעית מתוך 9 קומות, ופונה לכיוון מערב. הדירה נהנית מנוף חלקי לים, אך לפי תוכניות בניין עיר צפוי הנוף להיחסם כבר בשנים הקרובות. לדירה מרפסת בגודל של 4 מ"ר.

לפי אתר מדל"ן, מחירו של מ"ר למגורים בשכונת פלורנטין עומד על 34.7 אלף שקל למ"ר, ובפועל ניתן למצוא במקום נכסים רבים סביב 1.5 מיליון שקל ומטה. וזאת, בשל הדירות הקטנות הרבות בשכונה. הרכישה האמורה מתבצעת במחיר הגבוה בכ-30% ממחיר השוק. מחיר זה שקול למחירה של דירה בצפון תל-אביב. כך לדוגמה, מחירו הממוצע של מ"ר בנוי למגורים בשכונת בבלי היוקרתית עומד על 44.9 אלף שקל למ"ר.

הדירה נמצאת בפרויקט "רביעיית פלורנטין", שתכנן האדריכל אילן פיבקו והוקם על ידי YBOX ואיש העסקים יוסי תורג'מן, בפינת הרחובות סלמה, אברבנאל ומעון בקצה שכונת פלורנטין. הפרויקט כולל ארבעה בניינים אליפטיים בני 9 קומות כל אחד, ו-261 דירות, החל ב-2 חדרים ועד לדירות המתפרשות על פני קומה שלמה. בין הבניינים נמצא מתחם מסחרי פתוח.

קובי חן, מנכ"ל טופדיל בית הנכסים המתעסקת בתיווך ושיווק מגדלים ופרויקטים שביצע את העסקה, סיפר כי זהות הצדדים לעסקה חסויה. המוכר הוא בנו של קבלן בנייה בינוני, והרוכשת עלתה לאחרונה מצרפת וכבר מתגוררת בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • פלורנטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully