וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל תעסוקה ומסחר בן 45 קומות יוקם בצומת עלית

31.7.2016 / 14:10

הוועדה המחוזית ת"א החליטה להפקיד תוכנית להקמת בניין בן 45 למסחר ותעסוקה, לצד בניין מגורים בן 60 קומות שאושר בעבר. במסגרת התוכנית בוטלה מנהרה תת קרקעית לכלי רכב שהיתה מיועדת לעבור תחת המבנה ההיסטורי של בית החרושת "עלית" המיועד לשימור

צומת עלית. יואב אומן ממשרד טיטו אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ, מערכת וואלה! NEWS
הדמיה של הפרויקט המתוכנן בצומת עלית/מערכת וואלה! NEWS, יואב אומן ממשרד טיטו אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב החליטה להפקיד תוכנית חדשה של מגדל לתעסוקה ומסחר ב"צומת עלית" ברמת גן. התוכנית, שתתפרש על פני שטח כולל של 14 דונם, ממוקמת בין הרחובות ז'בוטינסקי בצפון וארלוזורוב בדרום וצומת עלית ממערב וכוללת הקמה של מגדל לתעסוקה ומסחר בן 45 קומות.

יוזמי התוכנית הם חברות גן עלית בע"מ וחברת עלית טופ בע"מ והיא כוללת 33,000 מ"ר לתעסוקה וכ-3,000 מ"ר למסחר, לצד מגדל מגורים שיתנשא לגובה של כ-60 קומות שנקבע בתוכנית קודמת. נוסף על שטחים לתעסוקה ולמסחר נקבעו בתוכנית 1,000 מ"ר שטחים לצורכי ציבור. עוד כוללת התוכנית מעבר לציבור הולכי הרגל שיחבר בין מגדל התעסוקה למגדל המגורים ברחוב ארלוזורוב.

במסגרת התוכנית בוטלה מנהרה תת קרקעית לנסיעת כלי רכב אשר הייתה אמורה לעבור תחת המבנה ההיסטורי של בית החרושת "עלית" המיועד לשימור. על פי הודעת הוועדה, המנהרה בוטלה במטרה לשמור על הערך ההיסטורי של המבנה. במקום המנהרה, התוכנית מציעה כניסה חלופית מרחוב ז'בוטינסקי דרך רחוב הגלעד. כמו כן יש כוונה לבצע נטיעות עצים לצד חזית מסחרית לרחוב ז'בוטינסקי וזאת על מנת לעודד תנועת הולכי רגל.

"התוכנית מצטרפת לשורת תוכניות הגובלות בדרך ז'בוטיסקי והיא בהתאם למדיניות התכנונית הבאה לידי ביטוי בתוכנית המתאר המחוזית המעודדת ריכוז שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף נרחב לאורך ציר התנועה הראשי בעיר בו עתיד לעבור הקו האדום של הרכבת הקלה. כמו כן, התוכנית מהווה נדבך נוסף במסגרת התוכניות לשטחי תעסוקה באזור הבורסה של רמת גן, ויחד עם תוכניות נוספות שנמצאות בהליכי תכנון יגדילו את ההיצע למשרדים באזור", ציינו בוועדה.

  • עוד באותו נושא:
  • מגדלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully