וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי שכירות במגדלי אלון: 130 מיליון שקל ל-10 שנים

17.7.2016 / 8:55

קבוצות הראל ביטוח ופיננסים ומגדל ביטוח שאחד הבניינים נמצא בבעלותם, השכירו שטח של 10,000 מ"ר. המתחם שמוקם בימים אלה בסמוך לתחנת רכבת "השלום", הוא חלק מהתוכנית של עיריית ת"א להפוך את האזור למרכז העסקים הראשי החדש של העיר

מגדלי אלון. תצלומי הדמיה,
מגדלי אלון בתל אביב/תצלומי הדמיה

קבוצות הראל ביטוח ופיננסים ומגדל ביטוח, חתמו עם חברת שובל ניהול והשקעות על הסכם להשכרת משרדים בשטח של כ- 10,000 מ"ר באחד משני מגדלי אלון בתל-אביב שבבעלותם. חברת שובל השוכרת, תשלם עבור שטחי המשרדים, החניה והשטחים הנוספים, דמי שכירות חודשיים של כ-1.1 מיליון שקל. העסקה היא ל-10 שנים, והיקפה למשך 10 שנים הוא כ-130 מיליון שקל. לשוכרים ניתנה האופציה להארכת השכירות לשנים נוספות.

שובל היא אחת החברות המובילות בישראל בניהול של נכסים ומשרדים להשכרה במגדלי יוקרה, הממוקמים באזורים המבוקשים ביותר באזור גוש דן. על פי הדיווח, מגדל ומגדל נמצאות במגעים מתקדמים להשכרת שטחים נוספים.

פרויקט מגדלי אלון הוא פרויקט הכולל שני מגדלים. המגדל הצפוני, אלון 1, נמצא בבעלות מלאה של קבוצות הביטוח הראל ומגדל, שתיים מהקבוצות הגדולות בתחום הפיננסים בישראל. להראל ומגדל פעילות השקעות נרחבת בנכסי נדל"ן מניב בארץ ובעולם ובבעלות הקבוצות נכסים איכותיים במיקומים אסטרטגיים. ההשקעה בהקמתו של פרויקט זה, הנחשב לאחד מהפרויקטים היוקרתיים למגדלי משרדים ברחוב יגאל אלון בתל אביב, תהיה יותר מ-1.3 מיליארד שקל. יזמית הפרויקט היא קבוצת ב.ס.ר, והוא נבנה על-ידי חברות הבנייה אשטרום ואלקטרה בנייה.

מגדלי אלון הוא המתחם המוביל בשדרת העסקים החדשה והמרכזית של תל אביב, ברחוב יגאל אלון בתל-אביב. המתחם, שממוקם בסמוך לתחנת רכבת "השלום", בצמידות למגדל אלקטרה ונתיבי איילון, הוא חלק מתוכנית הבניין העירונית (תב"ע) של עיריית ת"א להפיכת האזור למרכז העסקים הראשי (מע"ר) החדש של העיר. המיקום האופטימלי (Prime Location), של המגדלים מאפשר נגישות מרבית ברכב פרטי, ברכבת, בתחבורה ציבורית, ברגל ובאופניים.

לראשונה, ייבנה על-ידי עיריית תל-אביב גשר הולכי-רגל מעל נתיבי איילון, אשר יאפשר מעבר קל ונוח משכונת מונטיפיורי בתל-אביב למגדלים. פרויקט מגדלי אלון הוא פרויקט ענק הכולל שני בנייני משרדים בני 40 קומות כל-אחד, בהיקף כולל של למעלה מ-100,000 מ"ר משרדים וכ- 6,000 מ"ר שטחי מסחר. המתחם כולל כ-2,200 מקומות חנייה לטובת העובדים במגדלים וכן לבאי המתחם המסחרי. הפרויקט תוכנן על-ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף.

כל אחד מהמגדלים כולל מפרט טכני מהסטנדרט הגבוהים שנבנו בישראל, לרבות תכנון חכם של שטח הקומות, המאפשר להתאים את שטחי המשרדים לנוחיותו וצרכיו של השוכר בצורה אופטימלית, כ-11 מעליות מהירות, פאטיו מעוצב הכולל מרפסות גדולות וגינה בקומה השלישית, לובי מפואר וגבוה עם נוף פנוראמי מרהיב של כל גוש דן.

הבניינים כוללים בין היתר חדר כושר וספא יוקרתי, פינות ישיבה מעוצבות, מתקני חנייה לאופניים ומקלחות מפוארות לרווחת עובדי המשרדים. קומת המסחר של המגדלים תכלול בתי קפה, מסעדות, חנויות ומתקני תרבות ופנאי. השלמת הבנייה והתחלת האכלוס צפויים במחצית שנת 2017.

בכוונת חברת שובל ניהול והשקעות, הנמצאת בבעלות יזם הנדל"ן נס שובל ששוכרת את המשרדים, להקים בשטח המושכר מרכז להשכרת משרדים לעסקים, המאפשר השכרה של משרדים בגדלים שונים לתקופות גמישות ובזמינות מיידית, תוך שימוש בחלל משותף שבו קיימות עמדות עבודה אישיות, חדרי ישיבות ושירותים עסקיים נוספים.

חברת שובל ניהול והשקעות מנהלת, בין השאר, את מרכזי המשרדים במגדל אלקטרה, במגדל המוזיאון, במגדל העוגן ברמת החיל, במגדלי עזריאלי בחולון, במגדלי אקרשטיין בהרצליה ובפרויקטים נוספים.

מטעם הראל ומגדל ליוו את העסקה עו"ד איל בן יצחק ועו"ד חגית בבלי ממשרד יגאל ארנון ושות' ומטעם חברת שובל ליווה את העסקה עו"ד שלומי דלג'ו ממשרד ש.הורוביץ ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully