וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט פינוי בינוי ראשון בהדר יוסף בת"א

11.7.2016 / 12:46

פרויקט פינוי בינוי ראשון יוצא לדרך בשכונת הדר יוסף: 48 דירות ישנות וקטנות מ-6 בנייני מגורים יפונו, לטובת הקמת 105 דירות גדולות יותר. הפרויקט קיבל היתר בנייה והאכלוס צפוי על פי ההערכות בעוד כשנתיים וחצי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינוי בינוי בשכונת הדר יוסף בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך ייראה הפרויקט בהדר יוסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרויקט פינוי בינוי ראשון יוצא לדרך בשכונת הדר יוסף בתל אביב: חברת אנגל מדווחת כי היא תבנה את הפרויקט החדש, בשותפות עם חברת פריבלון, וכי הפרויקט יכלול פינוי של 48 דירות קטנות (בשטחים הנעים סביב 40-60 מ"ר כל אחת) מ-6 בניינים ישנים ברחוב קהילת לודג'. במקומן ייבנו כ-105 יחידות דיור חדשות, שיכללו דירות 3-4 חדרים, דופלקסים של 5 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוזים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בחברת אנגל ציינו כי התקבל היתר בנייה לפרויקט וכי נחתם הסכם ליווי לפרויקט, ונשלחו מכתבי פינוי לדיירי הדירות הישנות. על פי ההסכם בין החברה לדיירים, התושבים שיפונו יקבלו דירות חדשות בשטח של החל מ-75 מ"ר, הכוללות חניה ומפרט משודרג. מחיר דירת 4 חדרים בפרויקט, כך על פי החברה, יחל מכ-2.8 מיליון שקל.

בחברה מעריכים כי עלות הקמת הפרויקט צפויה להסתכם ב-116 מיליון שקל והאכלוס צפוי בעוד כשנתיים וחצי. עוד נמסר כי אנגל מתכננת את המשך הפרויקט באזור, כאשר נחתמו כבר הסכמים עם בעלי זכויות בעוד כמה בנייני מגורים ברחובות קהילת ורשה, קהילת לודז' ורחובות נוספים.

שכונת הדר יוסף ממוקמת בצפון מזרח תל אביב בצמוד לשכונות מעוז אביב ונאות אפקה. השכונה נוסדה בשנת 1946 והיא מאופיינת בבנייה נמוכה. השכונה סמוכה למקורות תעסוקה כמו קריית עתידים ואזור התעסוקה של בני ברק, אזורי בילוי כמו פארק הירקון ומרכזי קניות כמו קניון איילון, מתחם הלח"י בבני ברק ועוד. השכונה הוכרזה כמתחם המיועד לפינוי בינוי ובשנים הקרובות צפויים לצאת לבנייה פרויקטים נוספים.

לדברי אלי גבאי, מבעלי השליטה באנגל משאבים, "אנו גאים להיות החברה הראשונה שתבצע את פרויקט הפינוי בינוי הראשון בשכונת הדר יוסף. מדובר בשכונה במיקום יוצא דופן בצפון תל אביב ובהזדמנות לרוכשי הדירות שיזהו את הפוטנציאל הטמון ברכישת הדירות החדשות שיבנו בשכונה. בפרויקט תיישם חברת אנגל משאבים את ניסיונה רב השנים בתכנון והקמה של פרויקטים גדולים".

ממשרד עו"ד גינדי-כספי, המלווה את הדיירים זה 15 שנה, נמסר: מדובר בתכנית יוצאת דופן שהקדימה את זמנה בהיותה פרויקט פינוי-בינוי במתווה של תמא 38/2, כלומר הריסה ובנייה במובן שבכל מגרש נהרס בניין ונבנה אחר תחתיו כשאין תלות בין המגרשים השונים. לפני 15 שנה הובלנו תוכנית מתוך חשיבה של ניטרול התלות בין הדיירים. הדבר התאפשר בזכות ערכי קרקע גבוהים, שהובילו למכפיל נמוך באופן יחסי שאיפשר בניית בניין חדש במקום ישן במסגרת גבולות חלקת המקור. המשרד הוביל את כל הפרויקט בהליך של מכרז, כך שהדיירים בחרו את האדריכלים והחברה היזמית במכרז והובילו תב"ע יוצאת דופן, בזכות שת"פ הדוק עם העירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully