וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה נדל"ן רכשה בניין באור יהודה ב-40 מיליון שקל

10.7.2016 / 10:44

הבניין נמצא על כביש 412 ונהנה מנגישות לנתיבי תנועה מרכזיים – בהם כביש מס' 1, נתיבי איילון, כביש 4, כביש 6 וכן מקרבה לנתב"ג וכן מתוכננת כניסה נוספת למתחם מכביש 412

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישראל רייף/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת שלמה נדל"ן, מקבוצת שלמה, בבעלות משפחת שמלצר, הודיעה היום על רכישת בניין משרדים הממוקם באזור התעשייה הדרומי ("טרמינל פארק") באור יהודה. הבניין נמצא על כביש 412 ונהנה מנגישות לנתיבי תנועה מרכזיים – בהם כביש מס' 1, נתיבי איילון, כביש 4, כביש 6 וכן מקרבה לנתב"ג וכן מתוכננת כניסה נוספת למתחם מכביש 412. שווי העסקה: כ-40 מיליון שקל.

הנכס כולל שטח עילי המשתרע על כ-5,000 מ"ר, שטח תת קרקעי המשתרע על כ-4,300 מ"ר וכולל כ-110 חניות ושטחי אחסון. בנוסף, לבניין זכויות בנייה בהיקף של 1,100 מ"ר. בד בבד עם עסקת הרכישה, התקשרה החברה עם צד שלישי בהסכם שכירות לעשר שנים, תמורת דמי שכירות שנתיים בסך של כ- 3.1 מיליון שקלים.

ישראל רייף, יו"ר ומבעלי החברה התייחס למהלך ואמר כי לאחר שביצענו מספר עסקאות של נדל"ן מניב ומלונאות בגרמניה הצלחנו לאתר בישראל נכס התואם את אסטרטגיית ההשקעה של החברה: נכס ברמה גבוהה, במיקום מרכזי ובעל נגישות לנתיבי תנועה עיקריים, שוכר עוגן ראוי והנבה מהירה, פוטנציאל השבחה והצפת ערך תוך זמן קצר יחסית. התשואה הגבוהה בעסקה זו התאפשרה לאור פעילות החברה באיתור נכס ריק בעל פוטנציאל ובמקביל התקשרות בהסכם שכירות ארוך טווח".

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully