וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נלחמים הבאר שבעים במחירי השכירות העולים

יוזמה שנולדה בבאר שבע שואפת להגביר את השקיפות בשוק השכירות בעיר וברחבי הארץ. חברי ועד שוכרי הדירות בעיר עברו בן הבתים ותלו בכניסה לדירות שלטים המציינים את מחיר השכרת הדירה

מערכת וואלה!

דמיינו לעצמכם שאתם באים לשכור דירה בבניין ורוצים להתמקח עם בעל הבית על המחיר הגבוה שהוא מבקש. ודאי היה עוזר לכם אם על דלתות הדירות היו מתפרסמים מחירי השכירות שמשלמים השכנים. כך הייתם מבינים האם מנסים "לעבוד עליכם במחיר" ויודעים אם יש על מה להתמקח. נשמע כמו מדע בדיוני? לא בבאר שבע. פעילי ועד שוכרי הדירות ב"ש חילקו לפני כשבוע שלטים כאלה לכל הדיירים שהסכימו להשתתף במחאה.

"המטרה שלנו היא לייצר מציאות הוגנת יותר בשוק השכירות בישראל", אומרת יעל רחימפור, סטודנטית לתואר שני ורכזת ועד שוכרי הדירות בבאר שבע. "אני גרה היום עם בן זוגי בדירת שלושה חדרים עם גינה בבאר שבע ואנחנו משלמים 2,200 שקלים בחודש. זה מחיר הוגן אבל יש הרבה אנשים שמתקשים למצוא דירות במחירים טובים. אחת הבעיות בשוק השכירות הוא חוסר השקיפות במחיר. כל בעל הבית מבקש את המחיר הרצוי ואין כל כך דרך לעשות השוואת מחירים".

פעילי הוועד פשוט הסתובבו בין בנייני העיר, דפקו בדלתות של שוכרים והציעו לשים שלט על דירתם ובו להציג את מחיר השכירות, כמה שותפים בדירה ומה המטרז' שלה. רבים מהשוכרים שיתפו פעולה ויוזמה שקיבלה כינוי "ה cash בדלת" זכתה להצלחה רבה.

כעת מעוניינים הפעילים להרחיב את המחאה לשאר חלקי הארץ, ומציעים שלטים להורדה בדף הפייסבוק של ועד שוכרי הדירות של ישראל

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully