וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה נמכרה דירת 5 חדרים באשדוד?

5.6.2016 / 12:42

זוג צעיר העמיד למכירה דירת 5 חדרים ברובע ט"ו באשדוד ונאלץ להמתין 8 חודשים עד שהצליח למכור אותה. מומחי אתר מדלן מנתחים - בכמה נמכרה הדירה והאם ההמתנה השתלמה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחוב דוד וולפסון באשדוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

משבר הדיור אולי משתולל והביקוש לדירות מגורים גבוה מאוד – ובכל זאת נדרשו 8 חודשים על מנת למכור דירת 5 חדרים ברחוב דוד וולפסון באשדוד שברובע ט"ו. הדירה משתרעת על פני שטח של 145 מ"ר נמכרה לאחרונה תמורת סכום של 1,770,000 שקלים - מחיר המשקף שווי של כ-12,200 שקל למ"ר. הדירה ממוקמת בקומה שנייה בבניין בן ארבע קומות שנבנה בסוף שנות ה-90, וכוללת חניה, מרפסת בשטח של 10 מ"ר וממ"ד.

האם מדובר בעסקה אטרקטיבית? על פי ישראל שוורץ, אנליסט אתר מדלן, העסקה נחשבת אטרקטיבית למדי: "שווי העסקה משקף מחיר נמוך יחסית לרמת המחירים הממוצעת בשכונת ט"ו. המחיר הממוצע לדירת 5 חדרים בגודל של כ-125 מ"ר בשכונה זו עומד על כ-1,790,000 שקלים. במקרה זה מדובר על דירת 5 חדרים גדולה במיוחד, כ-145 מ"ר, כך שבמונחי מחיר למ"ר היא זולה בכ-15% ביחס למחיר הממוצע למ"ר. הסיבה העיקרית לכך היא שהדירות בחלק המערבי של השכונה, הקרוב יותר לקו הים, יקרות יותר לעומת הדירות בסביבת הנכס הנמכר שממוקם בפינה הדרום מזרחית של השכונה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שכונה ט"ו באשדוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

סביבת הנכס:

רם גפן, חוקר שכונות בצוות המומחים של מדלן: "רובע ט"ו בדרום העיר אשדוד הוא בעל השטח הגדול ביותר מבין הרובעים של אשדוד. הבנייה במרכז הרובע מאופיינת בצמודי קרקע שמוקפים מדרום וממזרח במבנים רבי קומות. מדובר ברובע שקט שמתאים למגורי משפחות, הן בשל ריבוי הגנים והן בגלל רמת החינוך הגבוהה של בית הספר היסודי "אופק" במרכזו. הגישה הישירה מהשכונה לחוף והעובדה שאין בניה גבוהה שמונעת את הבריזה מהים מהווה יתרון. יחד עם זאת, בשכונה מחסור משמעותי במרכזי מסחר, וכל סידור כרוך בשימוש ברכב הפרטי".

עסקאות דומות בקרבת הנכס לשם השוואה

• בסוף 2015 נמכרה דירת 4 חדרים בשטח של 72 מ"ר עבור 1,365,000 שקל. הדירה ממוקמת בקומה 1 מתוך 8 בבניין שנבנה בשנת 2011.

• בפברואר השנה נמכרה דירת 4 חדרים בשטח של 127 מ"ר בשדרות תל חי 42 עבור 1.8 מיליון שקל. הדירה ממוקמת בקומה 8 מתוך 9 בבניין שנבנה בשנת 2000.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully