וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לקנות דירה ולא להתרחק מתל אביב? הפתרון ממש מתחת לאף

וואלה! NEWS בשיתוף אשדר בוטיק

17.5.2016 / 8:12

צעירים רבים הגרים בתל אביב, שואפים להישאר במרכז העסקים, התרבות והבילויים של ישראל, אך נתקלים במחירי הדיור הנוסקים ובהיצע המוגבל. רמת גן מציעה את הפתרון הנדל"ני המושלם במרחק מספר דקות נסיעה, ונהנית מתנופת בנייה והתחדשות

אשדר בוטיק - המתמיד. אשדר בוטיק,
הבניין ברחוב המתמיד ברמת גן. משפחות צעירות לא מביטות לאחור/אשדר בוטיק

זוגות צעירים רבים הגרים בתל אביב ורוצים להתמקם ולהקים משפחה, לא מוכנים להתרחק מהיתרונות שתל אביב מספקת להם מבחינת עבודה, בילויים, אירועי תרבות וסוג אוכלוסייה. בעקבות מחירי הנדל"ן בתל אביב המרקיעים לשיאים חסרי תקדים, המטרה עבור זוגות אלו היא למצוא אלטרנטיבה אמיתית לתל אביב, הן מבחינת הפעילות, המסחר והנגישות הקלה למרכזי העסקים, והן מבחינת המחיר.

אחת מהאלטרנטיבות האיכותיות ביותר לתל אביב, אשר רושמת התחדשות עירונית מרשימה בשנים האחרונות, היא רמת גן. העיר, אשר נמצאת במרחק קצר בלבד ממרכז תל אביב ומאזורי העסקים המרכזיים, מציעה לזוגות התל אביביים של ימינו את כל היתרונות שהם מחפשים בדירה, אך במחירים שפויים בהרבה. משפחות צעירות שעברו לרמת גן בשנים האחרונות, לא מביטות לאחור ונהנות מחינוך איכותי לילדים, פארקים וריאות ירוקות, תוך שמירה על נגישות נוחה להכל.

מהן הסיבות לכך שרמת גן עשויה להיות האופציה הנכונה עבורכם?

מרכז עירוני מתחדש מצד אחד, ריאות ירוקות מצד שני – אחרי שנים בהן הרחובות הראשיים של רמת גן היו בעלי אופי מיושן ונזנחו מעט לטובת אזורי התעשייה והמסחר, בשנים האחרונות נרשמת התחדשות מבורכת, ביוזמת הרשויות המקומיות, אשר מביאה איתה חנויות בוטיק, רשתות מסחריות ובעלי עסקים קטנים וייחודיים, שלוקחים חלק בהתחדשות המסחרית של מרכז העיר. חלק ניכר מהתושבים המקומיים כבר לא מרגיש צורך לחצות את איילון רק בשביל לצאת לקניות או לבילוי בבית קפה – המרכז החדש של רמת גן מציע את הכול, ובמרחק הליכה.

מצד שני, העיר שומרת על הריאות הירוקות שלה, עם פארקים, גינות מטופחות ושטחים ירוקים, אשר זיכו אותה בתואר "עיר גנים", בעקבות אחוז השטחים הירוקים שבתחומה. שכונות המגורים שמסביב לרחובות הראשיים מצליחות להיות שקטות במיוחד, יחד עם קרבה למרכז העניינים.

אשדר בוטיק. אשדר בוטיק,
חינוך איכותי, שכנות טובה וגם מתחמי בנייה חדשים/אשדר בוטיק

נגישות נוחה להכול – אחד המרכיבים הקריטיים בבחירת מקום מגורים, הוא הנגישות למרכזי העסקים הקרובים. רמת גן נמצאת במיקום אסטרטגי במיוחד, אשר מאפשר נגישות נוחה לאזורי תעסוקה רבים כמו אזור הבורסה, רמת החייל, קניון איילון ואזור התעשייה סגולה בפתח תקווה. מגוון אפשרויות התעסוקה בקרבת מקום יוצרות שקט ויציבות לקראת הקמת משפחה.

לצד הנגישות למקום העבודה, רמת גן נמצאת במרחק נסיעת מונית קצרה לבילוי בתל אביב, בקלות ובמהירות רבה. קווי הלילה פועלים בלילות סוף השבוע, ומאפשרים יציאה למרכזי הבילוי של תל אביב וחזרה בשלום ובבטחה.

אוכלוסייה איכותית ומגוונת – חלק נכבד מהשיקול של צעירים החיים במרכז הארץ המחפשים דירה, הוא שמירה על אוכלוסייה איכותית ובעלת ערכים דומים לשלהם. רמת גן גאה להציע אוכלוסייה איכותית ומגוונת, שרואה בתור ערכים עליונים את השמירה על סביבת מגורים נעימה, חינוך איכותי ושכנות טובה. הדור הוותיק של העיר מתמזג ברחובות, בבתי הקפה ובפארקים עם הזוגות והמשפחות הצעירות שבאו להכות שורש בעיר המתפתחת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

תמורה משתלמת למחיר - אחד היתרונות המרכזיים של רמת גן בתור חלופה אמיתית ומשמעותית לתל אביב, הוא המחיר של דירות חדשות (וישנות) בעיר. תנופת הבנייה הביאה להיצע מרשים של פרויקטים איכותיים, ברמת בנייה גבוהה במיוחד, אשר מציעים דירות בסדר גודל שווה לתל אביב, אך במחיר נמוך במיליון שקל. מבחינת איזון בין המחיר של הדירה לאיכות החיים ממנה תהנה המשפחה האורבנית הצעירה - מדובר על התמורה המשתלמת ביותר.

אם כן, לזוגות ומשפחות צעירים אשר רוצים להישאר במרכז העניינים השוקק של ישראל ולשמור על איכות חיים גבוהה, רמת גן מהווה פתרון מושלם. פרויקטים של בנייה ברחובות האיכותיים ביותר בעיר, כגון הרא"ה, שאר ישוב, העמל והמתמיד, מציעים שילוב שאין כמותו מבחינת סביבת מגורים שקטה, סטנדרט בנייה גבוה ומפנק, קרבה להכול, ובשורה התחתונה – מחיר שפוי בהרבה מזה שבתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully