וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי שכירות לקיוסק של 6 מ"ר ברוטשילד בת"א - 12.5 אלף שקל

אורי חודי

15.5.2016 / 20:53

המחיר משקף עלות של כ-2,083 שקל למ"ר אחד לחודש, או דמי שכירות שנתיים בגובה של לא פחות מ-150 אלף שקל 

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקיוסק הראשון בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירי הדירות ומחירי שטחי המסחר בתל אביב קובעים תמיד את הרף למחירים בשאר חלקי הארץ. תוצאות מכרז לשטח מסחרי קטנטן במיקום מרכזי בעיר ממחיש פעם נוספת איך כל מ"ר בעיר כנראה שווה זהב. על פי תוצאות מכרז שערכה עיריית תל אביב ותוצאותיו הגיעו לידי "גלובס", קיוסק בשטח 6 מ"ר בשדרות רוטשילד 31 בעיר הושכר בעבור 12.5 אלף שקל חודש. המחיר משקף כ-2,083 שקל למ"ר אחד לחודש, או דמי שכירות שנתיים בגובה של לא פחות מ-150 אלף שקל. הקיוסק ממוקם באמצע השדרה על פינת רחוב אלנבי, והשטח נמצא בבעלות עיריית תל אביב-יפו.

עוד נודע ל"גלובס" כי למרות המחיר הגבוה, במכרז נרשם ביקוש ער ולא פחות משש הצעות הוגשו לשכירת המקום. המכרז נסגר בסוף חודש נובמבר, אך קביעת הזוכה ארכה חודשים אחדים. בעירייה אישרו את הנתונים ומסרו כי החזקה על הנכס הועברה לאחרונה.

במכרז זכה היזם גיל בן אור. טווח ההצעות עמד על החל מ-5,100 שקל לחודש ועד כ-15.6 אלף שקל לחודש. עם זאת, חלק מהמציעים לא עמדו בתנאי המכרז וכך אף שחלק מההצעות היו גבוהות אף יותר מההצעה שנבחרה בסופו של דבר, ההצעה של בן אור הוכרזה כזוכה אף שהיתה נמוכה בקצת יותר מ-3,000 שקל מההצעה הגבוה ביותר שהוגשה למכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully