וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאלי מוכרת את פי גלילות לטריגו ב-130 מיליון שקל

10.5.2016 / 17:29

התוכניות המאושרות החלות על מתחם פי גלילות כוללות כ-12 אלף דירות ו-700 אלף מ"ר לשטחי מסחר ותעסוקה

פינוי בינוי רמת השרון.
רמת השרון

קבוצת עזריאלי חתמה על הסכם עם קבוצת טריגו השקעות למכירת מניות חברת פי גלילות וקרקעות מתחם פי גלילות שבבעלותה בתמורה לכ-130 מיליון שקל. במסגרת ההסכם, חתמה הקבוצה על מכירת מניות חברת פי גלילות מסופי נפט וצינורות בע"מ. מניות אלו, המוחזקות על ידי עזריאלי בעקיפין, מהוות כ-13.2% מהון המניות של חברת פי גלילות - המחזיקה בזכויות מקרקעין במתחם פי גלילות ברמת השרון, בשטח כולל של כ-164 דונם.

לקריאה נוספת:
הצפות בגינדי שרונה: מעליות מושבתות, דיירים כלואים בדירות
קמדן מרקט בידיו: טדי שגיא חושף את התוכניות לפיתוח מרכז לונדון
בתים עם בריכה – עד מיליון שקל
בנוסף, התקשרה קבוצת עזריאלי בהסכם למכירת כ-6.4 דונם מקרקעין שבבעלותה במתחם פי גלילות. סך כל התמורה בעסקות אלה מגיעה ל-130 מיליון שקל – ועל פי דיווחי החברה, הן לא מותנות האחת בשנייה. בקבוצה הדגישו כי השלמת העסקה למכירת המניות כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים – ובהם ויתור על זכות סירוב של יתר בעלי המניות בחברת פי גלילות וקבלת אישור משרד האוצר.

קבוצת טריגו בבעלותם של טל פרץ, גל פאר ורון נובוטני פועלת במתחם זה כמה שנים ובבעלותה עשרות דונמים שיתווספו לרכישה הנוכחית ויגדילו משמעותית את אחזקותיה בפרויקט. התוכניות המאושרות החלות על המתחם כיום כוללות כ-12 אלף דירות ו-700 אלף מ"ר לשטחי מסחר ותעסוקה. התוכניות הקיימות כיום מאושרות ותקפות ומצויות בשלבי הכנה של תוכניות מפורטות.

אירית סקלר-פילוסוף, סמנכ"ל הכספים בקבוצת עזריאלי, התייחסה לעסקה ואמרה כי "מכירת נכסי פי גלילות בנוסף לעסקת מכירת סונול, הן צעד נוסף במימוש אסטרטגיית הקבוצה להתמקדות בפעילות הליבה בתחומי הנדל"ן המניב. סך המימושים של נכסי גרנית הכרמל הכולל את מכירת טמבור, סונול, דרך הים, הפעילות הסולארית של סופרגז והעסקה הנוכחית צפוי לעמוד על כ-1.6 מיליארד שקל".

מקבוצת טריגו נמסר בתגובה לעסקה כי "מתחם גלילות מהווה אחת העתודות הגדולות המצויות באזור תל אביב ורמת השרון. לאור המחסור בעתודות קרקע באזורים אלה אנו פועלים כבר כיום לרכוש קרקעות לטובת בנייה עתידית. להערכתנו אזור זה ייסחר בערכים של האזורים הסמוכים, ששם עלותה של עתודת קרקע זמינה לא פוחתת מ-2 מיליון שקל. כיום בבעלות קבוצת טריגו כמה פרויקטים השקעתיים באזורים אטרקטיביים במרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully