וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמדות עבודה ב-400 שקל לחודש במתחם חדש של ריג'ס בתל אביב

8.5.2016 / 14:09

ריג'ס פותחת את מתחם המשרדים העשירי שלה ברמת החייל, ותציע חללים משותפים בכ-400 שקל לחודש. המנכ"ל: "נפתח מרכזי עסקים נוספים גם בפריפריה"

משרדים. תצלום: אורלי דקטר ושרון פין,
מרכז העסקים העשירי שפתחה ריג'ס ברמת החייל/תצלום: אורלי דקטר ושרון פין
משרדים. תצלום: אורלי דקטר ושרון פין,
משרדים/תצלום: אורלי דקטר ושרון פין

חברת השכרת המשרדים העולמית ריג'ס מרחיבה את פעילותה בישראל ופותחת מרכז עסקים חדש מעל שוק הצפון ברמת החייל בתל אביב. המרכז החדש, הממוקם ברחוב הנחושת, משתרע על פני שטח של כ-1300 מ"ר ובו סך כולל של 226 עמדות עבודה בסגנונות שונים : משרדים פרטיים, קמפוסים וחללי עבודה שיתופיים, לצד חדרי ישיבות.

במרכז החדש צפויה ריג'ס להציע לראשונה גם עמדות עבודה בחללים משותפים בעלות של 450 שקלים לחודש, במסלול שיאפשר למשתמשים לשלם 399 שקל לחודש למשכירים לשנה. בחברה טוענים כי מחיר זה נמוך בעשרות אחוזים ממתחריהם. במחירון שמפרסמת החברה, נכתב כי משרד פרטי עם שתי עמדות עבודה יושכר במחיר התחלתי של 3,990 שקל לחודש, וכי ישנה אופציה של שכירת "משרד וירטואלי" עבור לקוחות המעדיפים לעבוד מהבית וזקוקים למשרד או לחדר ישיבות רק פעמים ספורות בחודש, במחיר של החל מ-1499 שקלים לחודש.

זהו מרכז העסקים העשירי שפותחת ריג'ס בישראל – מרביתם באזור תל אביב והמרכז: נכון להיום מפעילה ריג'ס שטחים במגדל אלקטרה, במגדל המוזיאון ובבניין רוטשילד 22 בת"א, במגדלי איילון בר"ג, במגדלי אקרשטיין וב-C TOWER בהרצליה פיתוח. כמו כן, ישנם מתחמי משרדים נוספים בפארק מת"ם בחיפה, במגדל אמות אטריום ברמת גן ובמרכז בפארק ההיי-טק והעסקים ברעננה.

רון יריב מנכל ריג'ס ישראל מציין כי "בישראל כמו בכל העולם בוחרת Regus להקים את מרכזי העסקים שלה במתחמים היוקרתיים ביותר והבחירה ברמת החיל הייתה אך טבעית. זהו אזור עסקים שנהנה לאור השנים ממוניטין רב ונחשב למבוקש מאד בזכות מיקומו המרכזי והאסטרטגי. בכוונת החברה להמשיך ולפתוח מרכזי עסקים נוספים וגם להביא את הפתרון הייחודי של ריג'ס (Regus) לפריפריה".

משרדים. תצלום: אורלי דקטר ושרון פין,
משרדים/תצלום: אורלי דקטר ושרון פין
משרדים. תצלום: אורלי דקטר ושרון פין,
משרדים/תצלום: אורלי דקטר ושרון פין
  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully