וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור תגיש דוח מעודכן על נכסיה

3.5.2016 / 10:59

אור טענה שיש ברשותה תכשיטים בשווי 2.5 מיליון שקל, אך לא מסרה פירוט של תכשיטים אלה - ארז דורש לקבל לידיו רשימה שלהם

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

ענבל אור מכחישה שיש ברשותה נכסי נדל"ן בניו יורק. אתמול פנה הכונס הזמני של נכסיה איתן ארז לבית המשפט בבקשה להורות לאור למסור פרטים על נכסיה ולאסור על ביצוע כל פעולה בהם. הכונס, עו"ד איתן ארז, הסתמך על ראיון עיתונאי בו סיפרה אור על הנכס אותו רכשה במנהטן ועל כוונתה לעבור להתגורר חלק מזמנה בניו יורק. בתגובה הגיש פרקליטה של אור, עו"ד אילן בומבך, תצהיר על פיו אין לה כל נכס נדל"ן בניו יורק.

נוסף על דרישת הגילוי בעניין הנכס בניו יורק דרש עו"ד ארז לקבל לידיו גם את רשימת תכשיטיה של אור. אור טענה שיש ברשותה תכשיטים בשווי 2.5 מיליון שקל, אך לא מסרה פירוט של תכשיטים אלה. אתמול קיבל ארז מידע על פיו ניסתה אור להחליף שני תכשיטים יקרים בחנות פדני שברמת אביב. ארז העריך שאור עשתה זאת בהליך הכנה למכירת תכשיטים שאותם נאסר עליה למכור במהלך הכינוס הזמני של נכסיה.

עם זאת טוענים שני הצדדים שיש עדיין חוסר בהירות לגבי מצאי הנכסים של אור והחברות שבבעלותה, ומאשימים האחד את השני בכך שהקושי בהכנת הרשימה נובע מאינפורמציה הנמצאת בצד האחר. מחר בבוקר (ד) צפוי עו"ד בומבך להגיש לבית המשפט דו"ח מעודכן ומפורט של רשימת נכסיה של אור.

לקריאה נוספת:
קמדן מרקט בידיו: טדי שגיא חושף את התוכניות לפיתוח מרכז לונדון
כ-10,000 התנגדויות לבנייה במצפה נפתוח בירושלים
הבעיה היא לא קבוצות הרכישה - אלא התמימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully