וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעות הדדיות בין גינדי החזקות ודיירי שרונה

20.4.2016 / 12:46

דיירי הפרויקט היוקרתי טענו כי החברה "גנבה חשמל מהדיירים" - בתגובה הגישה החברה תביעת דיבה במיליון שקל בגין שקרים ותלונת סרק במשטרה

צילום: יותם רונן ,עריכה: ניר חן

הסכסוך המתוקשר בין חברת גינדי החזקות לבין דיירי מתחם שרונה בתל אביב – עולה מדרגה: כמה ימים לאחר שהעלו דיירי הפרויקט היוקרתי טענות בדבר "גניבת חשמל" מצד החברה, הגישה החברה תביעת דיבה נגד נציגות הדיירים על סך מיליון שקל, בגין שקרים ותלונת סרק במשטרה, לטענתם.

תביעה זו, שהוגשה באמצעות עוה"ד אבי מונטקיו, מגיעה לאחר שבשנה האחרונה הגיע הסכסוך לכותרות, עקב תלונות מרובות מצד דיירי המתחם בנוגע לפעילותו של החלק המסחרי בפרויקט ("שרונה מרקט"), בנוגע להצפות ביוב, חולדות ובעיות של רעש ותחזוקה שמקורם במרקט – ושפוגעים לטענת הדיירים באיכות החיים בחלק המיועד למגורים.

IFB עם עו"ד לירון כהנא, על מצוקת הדיירים בפרוייקט גינדי שרונה מרקט. מערכת וואלה!
פרויקט שרונה מרקט/מערכת וואלה!

"בימים האחרונים נציגות דיירי שרונה יצאו בהאשמות חסרות שחר, כנגד חברת גינדי על 'גניבת חשמל מהדיירים' כלשונם. גינדי החזקות אינה הבעלים של הנכס המדובר (ווי וורק - הנכס בבעלות מלאה של אמפא) ואף היא היתה זו שהודיעה לדיירים על הנושא וחיברה בין הצדדים שאמורים להעביר את הכסף ביניהם", ציינו בחברה.

בחברה הדגישו כי "זה זמן רב שנציגות דיירי שרונה עושה הכל על מנת לפגוע בשמה הטוב של חברת גינדי ובמתחם שרונה מרקט, אינה בוחלת באמת או במעשים ובעצם עושה כל שביכולתה לפגוע בנכסים שלהם ובערך הדירות, תוך יצירת מצג שווא ובדיוני, כאילו היו גרים בבניין מתפורר ולא באחד מהפרויקטים המרהיבים במדינת ישראל, והכל תמורת בצע וניסיונות סחטנות".

בכתב התביעה צוין כי הנתבעים "אינם בוחלים בכל אמצעי לפגוע במוניטין התובעת ובעסקיה, תוך השמצתה בפומבי, ויזמו קמפיין תקשורתי רחב היקף, הן בעיתונות הכתובה והן בטלוויזיה, במסגרתו הם מציגים את התובעות ומנהליהן כלא פחות מאשר עבריינים, פליליים, פיראטים וגנבים".

עוד נכתב כי "הנתבעים אף הגישו תלונת סרק במשטרת ישראל ופרסמו בפומבי, לרבות באמצעי התקשורת השונים, הודעה על עצם הגשת התלונה במשטרה כנגד התובעות בטענה לגניבת חשמל מהם ומדיירים נוספים בפרויקט המגורים בו הם מתגוררים, תוך שהם מציגים את התובעות כמי שאחראיות, לכאורה, למעשה גניבה זה וכמי שכנגדן הוגשה התלונה. תלונה סרק זו הוגשה בחוסר תום לב הכפשת התובעות ופגיעה במוניטין ובשמן – ובידיעה ברורה כי אין בה כל אמת, כאשר מטרתה היא הטוב, והפעלת לחץ פסול עליהן".

הדיירים מצידם הגיבו לתביעת הדיבה ומסרו כי "הודעת גינדי על הגשת תביעת דיבה כנגד נציגות דיירי שרונה הינה הודעת סרק ותכליתה להפחיד את הנציגות. מדובר בשיטה ידועה של תביעות השתקה מצד תאגידים גדולים שנועדה להרתיע לקוחות הדורשים לעמוד בהתחייבויות. בריונות זו לא תצלח. תלונת הדיירים הוגשה רק לאחר שנצבר חומר רב , מרשיע ומפליל נגד בעלי גינדי ועובדיה בקשר לגניבת חשמל ומים לכאורה במאות אלפי ש"ח מהדיירים . מהלכי גינדי מצביעים על כך שבעלי גינדי נתונים בלחץ רב מהעובדות החמורות והמרשיעות לכאורה שנציגות הדיירים הגישה למשטרה ורק חלקם פורסם בתקשורת. אנו שמחים שעניינה של ליטל גינדי ואחיה יגיע לבית המשפט ולמשטרה. אנחנו מברכים על כך ומצפים לכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הדיירים: להפסיק פעילות מתחם שרונה

בתוך כך, 9 מדיירי פרויקט שרונה, בהם נציגות הדיירים וגם השחקנית חני נחמיאס המתגוררת במקום, הגישו תביעה כנגד גינדי החזקות והעסקים במקום, בטענה כי עד היום לא פעלה החברה לתיקון הליקויים שהתגלו בפרויקט, על אף מספר דוחות מומחים שבחנו את המצב במתחם וקבעו כי יש לבצע בו תיקונים רבים. בתביעה, שהוגשה היום לבית משפט השלום בתל אביב, נטען עוד כי על סמך מכתב מעיריית תל אביב, אין למתחם שרונה מרקט – שבו פועלים כ-100 עסקים - רישיון עסק.

התביעה הוגשה לצד בקשה למתן צו להפסקת פעילות המתחם, עד לקבלת רישיון עסק ותיקון המפגעים שבו. בקשות אלו הוגשו על ידי עורכי הדין גבי ספרן ואבי שרף, ממשרד נחושתן, ספרן, שרף, יפה ושות'. " לאור כל אלו, מתבקש בית המשפט להורות על הפסקת פעילותו של שרונה מרקט עד לקבלת רישיון עסק ותיקונם והסרתם של המפגעים בו; או לחילופין, על הפסקת כל פעולה של בישול ו/או טיגון ו/או אפייה ו/או הכנת מזון במקום", נכתב.

מחברת גינדי החזקות נמסר בתגובה בנושא זה כי "החברה לא קיבלה שום תביעה בנדון , אך אין ספק שמדובר בניסיון נוסף מצד הדיירים לפגוע במתחם המצליח שרונה מרקט ובעשרות העסקים שעובדים במתחם וזאת לאחר שהובהר לדיירים שהחברה לא תסחט ולא תחתום על הסכם פשרה שלישי מולם, גינדי החזקות מאמינה ובטוחה כי בית המשפט ישים קץ לקמפיין השקרי ורווי השמצות של קומץ הדיירים בפרויקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully