וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר הזאת מציעה הזדמנות נדירה לקרקע מול חוף הים

21.4.2016 / 9:03

אחד המרכיבים הקריטיים בהשקעת נדל"ן חכמה היא המיקום. למשקיעים הפרטיים בישראל אין ספק - אין מיקום טוב יותר מקרקע על חוף הים של הרצליה, אשר נמצאת בתהליכי אישור מתקדמים. כיצד ניתן למצוא הזדמנויות השקעה נדירות בעתודת הקרקע המבוקשת? ומהו פרויקט היוקרה המדובר?

חוף התכלת. רילטי אקזקיוטיב, מערכת וואלה! NEWS
העתודה הקרקעית הגדולה ביותר בהרצליה. מתחם חוף התכלת/מערכת וואלה! NEWS, רילטי אקזקיוטיב

על רקע מחירי הנדל"ן המזנקים, ההזדמנויות האיכותיות להשקעה בנדל"ן בישראל הולכות ומתמעטות. עתודות הקרקע במדינה מצומצמות, במיוחד במיקומים אטרקטיביים במרכז הארץ ובסמוך לחוף הים.

לאלו מאיתנו החולמים לגור בפרויקט יוקרתי מול הנוף הפתוח של הים, להרגיש את הבריזה בכל ערב מול השקיעה, או לקפוץ לשחייה במרחק הליכה קצרה - האפשרויות הולכות ומתמעטות.

למשקיעי הנדל"ן שרוצים להרוויח מהעליות המתמשכות במחירי הדיור, קיימות מעט מאוד אפשרויות להשקעות בקרקעות שנמצאות בהליכי אישור מתקדמים, במיקום אטרקטיבי ובמחירים שמהווים עדיין הזדמנות של ממש.

באזורים שונים לאורך החוף אושרו תוכניות שונות לפיתוח ובנייה. בנתניה, למשל, שכונת "עיר ימים" תורחב לכיוון מערב ושלושה מלונות חדשים צפויים להיבנות על החוף. בבת ים, צפוי לקום מלון בגובה 40 קומות בשטח בו שכן מלון "סאן" עד לפני שלוש שנים, בנוסף לשני מלונות נוספים בצמוד לחוף הדרומי של העיר.

באשדוד הולכים ונבנים בניינים בסמוך ל"מרינה הכחולה" והמלאכותית שהוקמה לצד פארק אשדוד, ובאשקלון מתוכננת שכונת "עיר ימים" ביוזמת מנהל מקרקעי ישראל. עם זאת, כמעט ולא ניתן למצוא יוזמות עם בניינים למגורים בסמוך לחוף באזור גוש דן, המשמש מרכז העסקים, התעסוקה והבילויים של ישראל.

השקעה חכמה והגשמת חלום

למשקיעים חכמים עם אופק השקעה, ישנה אפשרות כמעט אחרונה לרכוש קרקע מול חופי המרכז. מתחם "חוף התכלת", הממוקם בין המרינה של הרצליה למלון מנדרין בצפון תל אביב, נחשב לעתודה הקרקעית הגדולה ביותר בהרצליה.

המיקום האסטרטגי של חוף התכלת, בסמוך לשכונות היוקרה של הרצליה פיתוח ומרכז העסקים של העיר, יחד עם גישה נוחה למחלף גלילות ולכבישים הראשיים - הופכים את המתחם להשקעת נדל"ן מהטובות והאיכותיות בישראל, כאשר שווי הקרקע עומד כבר עכשיו של מיליארדי דולרים.

חוף התכלת. לביא תצלומי אוויר, ספק 500
מרבית הקרקע מוחזקת בידי בעלים פרטיים/ספק 500, לביא תצלומי אוויר

עוד יתרון של המתחם, הוא העובדה שמרבית הקרקע מוחזקת בידי בעלים פרטיים, אשר מתחילים כעת למכור את השטחים לקראת אישורי הבנייה. על פי התוכנית של המתחם, אשר גודלו כ- 2,300 דונם, צפויות להיבנות 11 אלף יחידות דיור בבניינים בני 7 עד 14 קומות, בנוסף ל-250 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה, תעשייה ומסחר, שישרתו את תושבי האזור. חמישה בתי מלון יוקרתיים מתוכננים לקום במתחם, במרחק 300 מטר מהים.

אישור התוכנית - קרוב מתמיד

אחד מהיתרונות המשמעותיים של מתחם חוף התכלת הוא העובדה שמאחורי הפרויקט עומדת עיריית הרצליה. בשנת 2013 אישרה הועדה המקומית לתכנון ובנייה את תכנית המתאר של המתחם, המכונה "תכנית הר \2200 א", והיא מופקדת כעת בוועדה המחוזית לאישור סופי.

האינטרס המשותף של כל הגורמים לפיתוח ובנייה על הקרקע, מוביל את בעלי הקרקעות, אשר קנו את השטח לפני שנים, להציע את הקרקעות למכירה. עם זאת, המחירים מהווים עדיין הזדמנות חד-פעמית לרכוש יחידת שטח כה קרובה לים, במיקום מרכזי ואסטרטגי, עם אופק לתשואה גבוהה - אם בשנת 2013 ההשקעה החלה מ-300 אלף שקלים, כיום היא מתחילה ממחיר של קרוב ל-600 אלף שקלים והמחיר רק צפוי לעלות.

השקעה בנדל"ן – רק דרך החברות הגדולות בשוק

השקעה בנדל"ן היא השקעה בעתיד, ולכן אסור להתפשר בכל הנוגע לנושא. ההמלצה הגורפת, על פי כל הגורמים בשוק, היא לבצע את ההשקעה מול חברה גדולה, מנוסה ומיומנת.
חברת רילטי-אקזקיוטיב היא רשת נדל"ן בינלאומית שהוקמה בארצות הברית בשנת 1965 ופועלת ב-24 מדינות בעולם.

11,000 הסוכנים המוסמכים והמנוסים שלה הפכו את החברה לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בעולם. בישראל מתמחה החברה בפרויקטים של ייזום והשבת קרקעות, גיבוש קבוצות רכישה ותמ"א 38. החברה מתגאה להציע ללקוחותיה הבנה עמוקה ורחבה בתחום הנדל"ן, רמת שירות גבוה, שיתוף פעולה עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, ועשרות שנים של ניסיון.

כיום מציעה רילטי-אקזקיוטיב יחידות קרקע בחוף התכלת, במחירים מיוחדים ובתנאים מעולים: קרקע בטאבו פרטי, הסכם שיתוף על ידי משרד עורכי דין מוביל, שווי קרקע ליחידה זמינה כ-2.5 מיליון שקלים, ועד 50% מימון.

אנחנו מזמינים אתכם להגשים חלום, לנצל את ההזדמנות ולרכוש קרקע באחד המיקומים היוקרתיים ביותר בישראל.

רוצים לשמוע עוד על ניצול הזדמנות לרכישת הקרקע?

וואלה! NEWS בשיתוף רילטי אקזקיוקטיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully