וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסת המרפסות: גינדי השקעות תובעת את הקבלן המבצע

10.4.2016 / 16:21

יותר משנתיים לאחר קריסת המרפסות בפרויקט של גינדי השקעות בחדרה תובעת החברה את הקבלן המבצע - חברת מליבו ואת חברות הביטוח שביטחו אותה בסכום של 100 מיליון שקל. "נגרם נזק למוניטין של גינדי השקעות"

מרפסות קרסו בבניין מגורים בחדרה, 23 בדצמבר 2013. שלומי גבאי
המרפסות שקרסו בחדרה/שלומי גבאי

גינדי השקעות סוגרת חשבון עם הקבלן המבצע בפרויקט שבו קרסו המרפסות: חברת גינדי השקעות הגישה הבוקר תביעה על סך של 100 מליון שקל כנגד חברת מליבו וחברות הביטוח הראל וכלל על הנזקים שנגרמו לה כתוצאה מאירוע התמוטטות מרפסות בחדרה בשנת 2013.

בחברה ציינו כי האירוע נגרם כפועל יוצא של מעשים ומחדלים של מליבו, שהייתה הקבלן המבצע בפרויקט. את התביעה הגישה היום גינדי באמצעות באי כוחן , עו"ד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות' ועו"ד אטיאס נווה ושות' לבית המשפט המחוזי בתל אביב.

מחברת גינדי השקעות נמסר: "חברת מליבו שנחשבה באותה העת לאחת מחברות הבנייה הגדולות והמובילות בישראל בנתה את הפרויקט שלא על פי התוכניות תוך ביצוע שורה של מעשים ומחדלים רשלנים ותוך הפרת ההתחייבויות כלפי גינדי. הארוע פגע בשמה הטוב ובמוניטין הרב של גינדי שניצבה בחזית הביקורת הציבורית".

באשר לחברות הביטוח שביטחו את מליבו ואת עבודות הפרוייקט, בחברה ציינו כי אלו התנערו מחבותן ולכן הוחלט לתבוע גם אותן. עוד נמסר מגינדי השקעות כי "להליך המשפטי מול מליבו וחברות הביטוח לא תהיה כל השפעה על ההסדר מול הדיירים והפיצוי שסוכם מולם".

מאורתם סהר נמסר: "טרם קיבלנו את כתב התביעה. לכשנקבלו, נלמד אותו ונגיב בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully