וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע: מכירת חיסול במשרדיה של אור בעזריאלי

10.4.2016 / 8:27

מפרק חברת אור סיטי מפנה את המשרדים הראוותניים שהחזיקה ענבל אור במגדלי עזריאלי בעלות של 80 אלף שקל לחודש – לטובת משרד צנוע בעלות של 7,000 שקלים. במקביל, השבוע יוצא למכירה כל הציוד במשרדי החברה – ספות יוקרה, פלזמות, מחשבים, שולחנות ומיני בר

עריכה: ניר חן

לאחר ההחלטה על פירוק קבוצת אור סיטי, צפויה השבוע להתחיל מכירת החיסול של נכסיה: על פי מסמכים שהוגשו בשבוע האחרון לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הודיע המפרק שמונה לחברה, עו"ד איתן ארז, כי אחד הצעדים המרכזיים בקיצוץ הוצאות החברה – צפוי להיות פינוי המשרדים הראוותניים שבהם החזיקה החברה במגדלי עזריאלי בתל אביב, לטובת משרד קטן וצנוע וכן פיטורי העובדים בחברה, שבחלקם החזיקו בעלויות שכר של עשרות אלפי שקלים בחודש.

"החברות שוכרות משרדים מפוארים המשתרעים על כ-527 מ"ר בדמי שכירות של כ-120 שקל למ"ר במרכז עזריאלי בתל אביב בעלות של כ-80 אלף שקל לחודש כולל דמי ניהול", ציין ארז במסמכים שהגיש לבית המשפט. ארז מבקש להעסיק סמנכ"ל תפעולי לקבוצה בשכר חודשי צנוע יחסית של 10 אלף שקלים למשך 3 חודשים וכן לשכור משרד קטן בדמי שכירות של כ-7,000 שקלים לחודש.

ארז ציין עוד כי לצורך קיצוץ מידי של ההוצאות שיושתו על קופת הפירוק ישלח עוד היום מכתבי פיטורין לכל עובדי החברות וציין בבקשתו כי ההחלטה למנות סמנכ"ל תפעולי נוגעת לעובדה כי ממועד תחילת הקפאת ההליכים נגד החברה התקבלו במשרדו של המפרק עשרות פניות מרוכשים לקבלת מסמכים ממשרדי החברה והוא מעריך כי נתונים אלו יהיו חייבים להיות זמינים לחודשים הקרובים.

המפרק הודיע עוד כי בכוונתו להזמין שמאות לצורך הערכת שווי הציוד המצוי במשרדי החברה במשרדי עזריאלי ולהתיר לו לפרסם הזמנה להציע הצעות למכירת הציוד. "במשרדי החברה במרכז עזריאלי קיים ציוד משרדי רב ויוקרתי לרבות ספות, שולחנות, ציוד מחשבים, תמונות, מקררי מיני בר, מסכי פלזמה ועוד. לצורך מכירת הציוד ופינוי המושכר, מבוקש עם כן להתיר למפרק הזמני לשכור את שירותיו של שמאי שיערוך שמאות בנוגע לשווי הציוד וכן להתיר למפרק הזמני לפרסם הזמנה להציע הצעות", ציין.

במקביל, לאחר שפורסם כי אור החליפה בחודשיים האחרונים לא פחות מ-9 עורכי דין – עניין שהקשה מאוד על קבלת תמונת מצב מדויקת באשר למצב החברה - דווח לבית המשפט כי עו"ד ראובן בילט שייצג אותה עד כה בהליך המשפטי, לצדו של עו"ד דן נובהארי, הודיע על הפסקת עבודתו.

  • עוד באותו נושא:
  • יעל דראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully