וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייאוש חוגג: צפו באלפי מסתערים על דירות בעפולה

3.3.2016 / 12:22

בסך הכל צפויות להיבנות בעפולה כ-330 דירות מוזלות שיימכרו בכ-640 אלף שקל – מחיר הנמוך בכ-30% ממחירי השוק. לנוכח ריבוי המתמודדים בהגרלות נראה כי הסיכוי לזכות בדירה קרוב לסיכוי לזכות בלוטו

שלומי גבאי

הגרלת מחיר למשתכן בעפולה משכה אלפי זוגות צעירים שמקווים לזכות בדירה מוזלת: על פי נתוני משרד הבינוי והשיכון, נרשמו להגרלת מחיר למשתכן הראשונה שיצאה לדרך כמעט 2,400 זכאי משרד הבינוי והשיכון – שינסו להגריל אחת מ-230 הדירות המוזלות שקיבלו בשלב זה היתרי בנייה. בסך הכל צפויות להיבנות בעפולה כ-330 דירות מוזלות, במחיר ממוצע של כ-640 אלף שקלים לדירה – מחיר הנמוך בכ-30% ממחירי השוק באזור.

מוקדם יותר היום ציין יו"ר חברת עמידר, יצחק לקס, כי בתוך פחות משבועיים נרשמו למעלה מ-10,000 זכאים באמצעות עמידר לקבלת תעודות זכאות להשתתפות בהגרלות. על פי נתוני עמידר, כ-1,000 זכאים כבר קיבלו את תעודות הזכאות שלהם.

מחיר למשתכן עפולה. שלומי גבאי
הרשמה למחיר למשתכן בעפולה/שלומי גבאי

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, התייחס להגרלה ואמר כי "תוכנית מחיר למשתכן היא בשורה לזוגות הצעירים, שלראשונה בחייהם, יהיו מסוגלים לרכוש דירה. הגענו לשלב בו השטח פוגש בתוכנית, והדיירים העתידיים יכולים לראות במו עיניהם את השינוי בפועל. התוכנית תזרים זרם מים קרים לשוק הנדל"ן הלוהט זה למעלה מעשור. היריד בעפולה הוא סנונית ראשונה להפצת התוכנית ברחבי הארץ. משרד הבינוי והשיכון ממשיך בהיערכות המקצועית לביצוע נרחב של ההגרלות בחודשים הקרובים".

מי שעוד בירך על ההיענות הגבוהה היה מנכ"ל המשרד, אשל ארמוני: "הצלחת היריד בעפולה מהווה צעד נוסף בהיערכות הגדולה והמהירה של מ. הבינוי והשיכון לקראת ההגרלה הראשונה בתוכנית מחיר למשתכן. הנגשת המידע ושירות יעיל ומהיר לזכאים מתאפשרת בזכות הקמת אתר אינטרנט ייעודי, מוקד טלפוני, עשרות סניפים ברחבי הארץ להוצאת אישורי זכאות, ובקרוב אף ניתן יהיה להוציא אישורי זכאות גם באינטרנט."

עדכון ראשון: 2.3 18:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully