וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המצב הביטחוני משפיע על שוק היוקרה בירושלים"

2.3.2016 / 13:10

בראיון באולפן וואלה! NEWS התייחס מנכ"ל חברת אזורים דרור נגל לפרוייקטים של החברה בירושלים. "תושבי חוץ נרתעים ודוחים את הרכישות שלהם". חזה המשך עלייה במחירי הדירות

אולפו וואלה

"כל צעד שתלוי ברשות מקומית הוא מראש מוגבל. יש רשות שתרצה לתת ותיתן - ויש רשות שלא תרצה ולא תיתן (תוספת יחידות דיור בתוכניות)", כך אמר בראיון לוואלה! NEWS מנכ"ל חברת אזורים, דרור נגל. "הכלכלה של הרשות המקומית היא אחרת. מבחינתם כל תוספת של יחידות דור היא עומס נוסף על העירייה, גם בבתי ספר ובגני ילדים והם מסתכלים על זה בצורה שונה – אז הצעד של הממשלה להגדלת ההיצע בדרך הזו הוא טוב אבל אני לא מעריך שהוא יסייע".

נגל התייחס לקשיי המכירות של חברת אזורים בשני פרויקטי יוקרה בירושלים וציין כי המצב הביטחוני השפיע על מכירות הדירות לפלח השוק הזה. "בעקבות מעשי הטרור שהתרחשו לאחרונה, אין ספק שזה משפיע על תושבי חוץ שקצת נרתעים ודוחים את הרכישות שלהם, אבל השוק הזה קיים. הוא פשוט נתון לתנודתיות. ירושלים בשוק היוקרה שלה הוא בעיקר שוק של זרים. בתל אביב אנחנו רואים מה קורה במכרזים האחרונים, אנחנו רואים את הסכומים שבהם זכו קבוצות הרכישה במכרזים האחרונים של רשות השידור למשל, והכל דבש".

נגל העריך כי במהלך שנת 2016 לא תורגש ירידת מחירים בשוק הדיור. "אני לא רואה שום מקום לירידת מחירים – להיפך, אני מעריך שתהיה עליה קלה. יש המשך ביקושים והמשך עליית מחירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully