וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוי בינוי ראשון בהרצליה: 278 דירות חדשות במתחם מנדלבלט

29.2.2016 / 14:24

במסגרת הפרויקט שאושר בוועדה ייהרסו 5 בניינים ישנים בני 3-4 קומות, הכוללים 84 דירות, ובמקומם ייבנו שני בניינים בגובה 15 קומות ושני בניינים נוספים בגובה 12 קומות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרויקט פינוי בינוי ראשון בהרצליה: הוועדה המקומית בהרצליה אישרה להפקדה את מתחם הפינוי בינוי מנדלבלט-אבן עזרא, במסגרתו ייהרסו 5 בניינים ישנים בני 3-4 קומות, הכוללים 84 דירות, ובמקומם ייבנו שני בניינים בגובה 15 קומות ושני בניינים נוספים בגובה 12 קומות, אשר יכללו 278 דירות חדשות. כמו כן מתוכנן כי 20% מהדירות בתכנית יהיו קטנות אשר שטחן יעמוד על 75 מ"ר.

הוועדה המקומית בהרצליה הוסמכה לאחרונה כוועדה עצמאית, במסגרת הרפורמה בתכנון ובנייה, ובסמכותה לאשר מתחמי פינוי בינוי. חברת מטרופוליס, שנכנסה לפרויקט לפני כשלוש שנים, העריכה כי לקראת סוף השנה תוכל להתחיל בביצוע הפרויקט.

תכנית זו יוצאת לדרך כעת לאחר שביולי 2013 קיבלה מטרופוליס אישור לפרויקט מהוועדה המקומית, אך נדרשה להשלים את דרישות העירייה. לאחר ההכרזה על הוועדה המקומית של הרצליה כוועדה עצמאית הוחלט להחזיר אליה את התכנית לאישור סופי. התכנית, שתוכננה על ידי האדריכלית קיקה בראז, קודמה באמצעות תהליך של שיתוף הציבור. אורן פלוטקין, מבעלי חברת מטרופוליס ציין כי "הגענו לרגע הזה אחרי אין ספור מכשולים. לשמחתנו, בזכות גישתה של עיריית הרצליה, יתבצע חידוש של מתחם שלם בעיר. הפרויקט במנדלבלט-אבן עזרא הוא דוגמא ליוזמה של דיירים ויזמים, התמדה וסבלנות".

  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully