וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינדי רוצה את חלקה של הריבוע הכחול נדל"ן ב-TLV FASHION

8.2.2016 / 15:19

הריבוע הכחול נדל"ן מחזיקה עתה ב-50% מהפרויקט. הקניון צפוי להיפתח כבר בספטמבר השנה. היקף הפדיון השנתי מוערך בכ-1.5 מיליארד שקלים

יח"צ - חד פעמי

(כך ייראה הפרויקט)

מגדלי גינדי תל אביב, המקימה את פרויקט love TLV ברחוב החשמונאים בתל אביב, הגישה הצעה לרכישת חלקה של חברת הריבוע כחול נדל"ן בקניון TLV FASHION MALL שיוקם במתחם בהיקף של 2.02 מיליארד שקל.

מגדלי גינדי תל אביב, בשליטת מנור גינדי, אורי לוי וכפיר גינדי, השלימה בשבוע שעבר את רכישת הקרקע של המגדל השני בפרויקט Love Tel Aviv בסך של כ-380 מיליון שקל. מימון הפרויקט, המוערך ביותר מ- 2.5 מיליארד שקל מוענק על ידי קונסורציום הכולל את בנק לאומי וגופים מוסדיים נוספים. על פי דיווחי החברה, עד כה נמכרו בשני המגדלים למעלה מ-600 יחידות דיור מתוך 770 דירות בשווי כולל של כ-2 מיליארד שקל. הקמת המגדלים, המתנשאים לגובה של 48 קומות, נמצאת בעיצומה.

כיום נמצא קניון TLV Fashion Mall בבעלות גינדי השקעות (25%), חברת "משה ויגאל גינדי" (25%), וחברת ריבוע כחול נדל"ן (50%) – החלק אותו מבקשת מגדלי גינדי לרכוש. הקניון צפוי להיפתח לקהל כבר בספטמבר הקרוב ועל פי ההערכות היקף הפדיון השנתי מוערך בכ-1.5 מיליארד שקלים.

על פי התכניות, TLV Fashion Mall יכלול שטחי מסחר בהיקף של 33,000 מ"ר בשתי קומות מסחריות וכ- 250 חנויות. מבין המותגים שכבר הודיעו על פתיחת חנויות בקניון, קבוצת זארה (עם כל הרשתות שבקבוצה, חנות דגל של H&M, Forever 21, קבוצת פוקס, סופרפארם ואחרים.

כאמור, הקניון הינו חלק ממתחם גינדי תל אביב הנבנה בימים אלו, הממוקם ברחוב החשמונאים בתל אביב . המתחם עתיד לקום על שטח של 55 דונם וישלב בתוכו מגוון שימושים עירוניים: מתחם מגורים של 4 מגדלים בני 48 קומות ו-11 בניינים בני 14 קומות, המתוכנן בקשת סביב פארק ובסביבתו יוקמו בית-ספר וגני ילדים, קאנטרי קלאב עירוני הכולל 3 בריכות שחיה (אחת חצי אולימפית), חדר כושר, אולם כדורסל, אולמות חוגים וספא.

הפרויקט מתוכנן על ידי ישר אדריכלים ויסקי מור סיוון וצפוי לכלול שטח בנייה כולל בהיקף של כ-530,000 מ"ר - מהם כ- 110,000 מ"ר למגורים, כ- 130,000 מ"ר לחניונים ,כ- 70,000 מ"ר לשטחי מסחר, כ- 15,000 מ"ר למבני ציבור.

להערכת אנליסט הנדלן בבנק ירושלים, ישי ששון, ריבוע כחול נדל"ן תרשום רווח לפני מס של כ-400 מיליון שקל אם תחליט למכור את חלקה בקניון TLV Fashion Mall ובחניון גבעון למגדלי גנדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully