וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את השכונה המיוחדת שתגדיל את רעננה ב-20%

יעל דראל רוה איתן, מדל"ן

4.2.2016 / 12:26

הדירות המתוכננות בשכונת נווה זמר אולי לא בגודל הסטנדרטי ואולי לא הזולות בנמצא, אבל בנייה ירוקה, תכנון נעים וגישה לתחבורה עשויות למשוך רוכשים פוטנציאלים. הכירו את הפרוייקט שיוסיף לרעננה 3,500 דירות

מערכת וואלה!

נווה זמר היא שכונה חדשה שנבנית בצפון רעננה, לאחר יותר מעשור שבו כמעט לא נבנו דירות חדשות בעיר. בשכונה הצפונית עתידות להיבנות כ-3,500 דירות, שיגדילו את מספר התושבים בעיר בכ-20%.

השכונה מתוכננת באופן נעים ומרווח יחסית, כשאופי הבנייה בה יהיה מבנן – כמה בניינים שמקיפים חצר פנימית משותפת. הבניינים בשכונה יהיו בני עד 8 קומות עם גגות רעפים, והם ייבנו בבניה ירוקה. התשתיות בשכונה יהיו תת קרקעיות, כולל מערכת תת קרקעית לפינוי אשפה, שמחוברת לכל בניין.

היצע דירות

היצע הדירות בשכונה שונה מהמקובל: שליש מהדירות צפויות להיות קטנות יחסית לבנייה חדשה, בשטח של כ-92 מ"ר. חלק מהחברות שבונות בשכונה, תכננו דירות מרווחת של 3 חדרים, וחלקן תכננו אותן כדירות 4 חדרים קטנות יחסית. שאר הדירות גדולות יותר עם שטח ממוצע של כ-130 מ"ר. המשמעות היא שתתקשו למצוא דירות בגודל של 110-120 מ"ר, שמבוקש יחסית בקרב משפחות צעירות. מבנים ראשונים בשכונה צפויים להתאכלס ב-2017, ועוד לפני האכלוס צפויה להסתיים בנייתם של ספורטק ומרכז מסחרי.

מחירים

מבחינת רמות מחירים הדירות בשכונת נווה זמר יקרות בכ-15% בהשוואה לשכונות החדשות של כפר סבא והוד השרון, אך זולות בכ-12% ממתחם גליל ים בהרצליה.

מחירי דירות חדשות:

דירת 4 חדרים: 2,228,000 שקל

דירת 5 חדרים: 2,710,000 שקל

.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

תחבורה

רעננה צפויה להשתדרג משמעותית בתשתיות התחבורה בשנים הקרובות. בצמוד לשכונות הדרומיות בעיר צפוי להיפתח כביש 531, שנמצא כיום בהקמה. מדובר על כביש רוחב שיוביל עד לקצה הצפוני של נתיבי איילון ויקצר משמעותית את זמן הנסיעה ברכב לתל אביב והסביבה. כמו כן, במסגרת פרויקט "מסילת השרון" נסללת בימים אלה מסילת רכבת, שממוקמת במקביל לכביש 531. שני הפרויקטים עתידים לקצר את זמני הנסיעה למרכז: כ-11 דקות נסיעה בלבד ברכבת מרעננה לתל אביב. מועד השלמתם של שני הפרויקטים צפוי ב-2017, סמוך לתחילת אכלוס השכונה

  • עוד באותו נושא:
  • נווה זמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully