וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקנות דירה בשכונה של משקיעים - כדאי או לא כדאי?

מערכת וואלה! בשיתוף מדלן

2.2.2016 / 11:08

אם אתם שוכרי דירות - אזור בו כל הדירות נרכשו להשקעה מתאים לכם כמו כפפה ליד, אבל אם אתם מבקשים לרכוש דירה לצרכי השקעה - כדאי לכם להתחשב גם בנתון הזה

מערכת וואלה!

שיעור גבוה של רוכשי דירה להשקעה בשכונה מסוימת יכול להוות יתרון או חסרון. באותן שכונות מוטות המשקיעים יש צפי להיצע גדול של דירות להשכרה בשנים הקרובות, כך שאם אתם שוכרי דירה בשכונה זה מצויין - נותן לכם ראש שקט יחסית בתכנון עתידכם בשנים הקרובות. אבל אם אתם שוקלים היום רכישה של דירה להשקעה, קחו בחשבון שאתם צפויים לתחרות משמעותית בבואכם להשכיר את הדירה וגם בעת מכירתה, מה שעלול לשחוק את הרווחים שלכם מהנכס.

אז איפה היה שיעור גבוה של משקיעים? בחודש יוני 2015 הודיעו על העלאת מס הרכישה למשקיעים. כתוצאה מההצהרה, הזדרזו משקיעי נדל"ן רבים לרכוש דירות להשקעה לפני שמדרגת המס תתעדכן. ניתוח של הפעילות באותו חודש מראה שעסקאות רבות להשקעה נערכו גם בשכונות חדשות שעדיין לא אוכלסו, כדוגמת האגמים באשקלון, רובע יזרעאל בעפולה, בישוב חריש ובמקומות נוספים, כאשר הצפי הוא שעם אכלוס השכונות הללו תיתכן הצפה של דירות למכירה ולהשכרה, שתימשך לאורך השנים הראשונות לשכונה, ותרסן עליות מחירים אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully