וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדהר וג'ורג' חורש רכשו מגרש ב-256 מיליון שקל בסיטי בגבעתיים

20.1.2016 / 12:31

הקרקע, הממוקמת בגבול גבעתיים-ת"א-ר"ג, נרכשה מחברת יורוקום ותשמש להקמת פרויקט משרדים מהגבוהים בישראל, שיתנשא לגובה 70 קומות. היקף הפרויקט מוערך בכ-2 מיליארד שקלים ובנייתו צפויה להתחיל בשנת 2017

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האזור בו ממוקם המגרש/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקת נדל"ן גדולה בשוק המשרדים: קבוצת תדהר, בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן רכשה יחד עם איש העסקים ג'ורג' חורש ב-256 מיליון את חלקה של חברת יורוקום במתחם הסיטי החדש של גבעתיים – לטובת הקמתו של פרויקט משרדים חדש, שיתנשא על פי התוכניות לגובה 70 קומות. המגרש, הממוקם בגבול הערים גבעתיים- תל אביב ורמת גן, שייך בחלקן לחברת הבת של קק"ל הימנותא, ובעלים נוספים.

במגרש זכויות לבנייה עילית של כ-130,000 מ"ר + כ- 60,000 מ"ר מתחת לקרקע והוא צפוי לכלול שטחי משרדים, מסחר ומרכז כנסים, בעלות כוללת המוערכת בכ-2 מיליארד שקלים.

המגרש ממוקם בין הרחובות ערבי נחל מדרום, דב פרידמן וגבול רמת גן במזרח, עבר איילון ממערב וגבול גבעתיים מצפון, בסמוך מאוד למתחם ת"א 2000. מתחם הסיטי, מתפרש על שטח של כ-66 דונם, כולל רצועה של בנייני מגורים, משרדים ושטחי מסחר- קיימים ועתידיים לאורך רחוב ערבי נחל ושפע טל.

המתחם סמוך למחלף רכבת ארלוזורוב ומתחם הבורסה של רמת גן וכן סמוך לצירי תנועה מרכזיים (נתיבי איילון, ציר ז'בוטינסקי ודרך נמיר). על פי התוכניות, צפויה להיבנות בעתיד במתחם טיילת הליכה ואופניים, אשר תקשר את הקומפלקס למתחם ת"א 2,000 מצפון ולמגדל השחר ולב הסיטי ממזרח. בקומות התחתונות של מגדל המשרדים העתידי מתוכנן מרכז מסחרי , שישרת את מתחם הסיטי כולו ואת הסביבה וכן מרכז כנסים ואירועים.

מנכ"ל קבוצת תדהר ציין כי "תדהר מאמינה מאוד במתחם גבעתיים סיטי. מדובר במגדל משרדים בן 70 קומות, בלוקיישן אסטרטגי, במשולש הערים גבעתיים, תל אביב ורמת גן –במרכז של המרכז. אזור עם פוטנציאל אדיר – שעיריית גבעתיים מייעדת להפוך לדאון טאון של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully