וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבעיה בשוק הדיור? נותנים למאמני כדורסל לאמן כדורגל"

6.1.2016 / 10:36

"לא מקשיבים להתאחדות הקבלנים וליזמים שפועלים בשוק - וכשמקשיבים מחפשים איפה האינטרס שלנו", ראיון אישי עם מנכ"ל קבוצת אלמוג, יקי אמסלם

עריכה: ניר חן

"הבעיה בשוק הדיור נובעת מחוסר ההבנה וחוסר ההקשבה של מקבלי ההחלטות בתחום", כך אמר יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג, בראיון לוואלה! NEWS. "הבעיה היא שנותנים למאמני כדורסל להיות מאמני כדורגל. יש חוסר הבנה של השוק ושל התהליכים. לא מקשיבים להתאחדות הקבלנים וליזמים שפועלים בשוק - וכשמקשיבים מחפשים איפה האינטרס שלנו. אנחנו פה כדי לבנות ולאכלס – לנו אין אינטרס שהמחירים יעלו", אמר.

אמסלם התייחס לעובדה כי למרות הבטחות הממשלה בשנים האחרונות, שוק הדיור רושם עליות מחירים שנה נוספת ברציפות ואמר: "נדל"ן זה לא סלולר, זה שוק של תהליכים ארוכים. תהליכים של תכנון, של רישוי ושל ביצוע – את המהלכים שמבצעים היום נוכל לבחון רק בעוד חמש שש שנים, אבל צריך תוכנית אב ארוכת טווח לשוק הנדל"ן".

נדל"ן אלמוג באולפן וואלה!. מערכת וואלה!
נדל"ן אלמוג באולפן וואלה!/מערכת וואלה!

באשר לשאלה אם היעדר תעסוקה בפריפריה תכשיל את הצלחתם של מכרזי מחיר למשתכן, אמר אמסלם, כי מוקדי התעסוקה בישראל אינם חייבים להיבנות בפריפריה. "כולנו מפנטזים לגור באירופה, אבל באירופה אנשים קמים בבוקר ונוסעים שעתיים לעבודה. בישראל אפשר לנסוע בתוך שעה-שעה וחצי לעבודה, אז אני לא חושב שהתעסוקה היא מה שיישבור את הפריפריה".

קבוצת אלמוג כדאי היא חברת בנייה פרטית שהוקמה בשנת 1986 כעסק משפחתי, ומעסיקה כיום כ-200 עובדים. החברה בנתה עד היום אלפי יחידות דיור והיא משווקת פרויקטים בקריית ביאליק, חיפה, פרדס חנה, תל אביב-יפו, רמת גן, באר יעקב ומודיעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully