וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרויקט מחיר למשתכן פוגע ברצון לגור בפריפריה"

20.1.2016 / 9:11

כשהמחיר שמוצע לדירה בקרית מוצקין ובראשון לציון זהה - אין שום סיבה לבחור דווקא בפריפריה. אחרי שאירגנה קבוצות רכישה בפרויקטים ברמת גן, תל אביב, הרצליה ופתח תקווה, יזמית הנדל"ן החרדית, חני הורביץ, מסמנת את היעד הבא

עריכה: ניר חן

חני הורוביץ, בעלת קבוצת הורוביץ, מתחה ביקורת על תוכנית "מחיר למשתכן" וציינה כי המכרזים המוזלים של התוכנית החדשה – ישיגו בדיוק את המטרה ההפוכה מהפחתת מחירי הנדל"ן.

"המהלך של מחיר למשתכן תידלק את מחירי הנדל"ן במרכז הארץ וגרע מהפריפריה, כי המחירים של המכרזים בראשון לציון ובקריית מוצקין הם כמעט זהים. רק ביום שבו הממשלה תבין שכדי להביא זוגות צעירים לפריפריה חייבים לתת מחירים אטרקטיביים – ולא רק להשתתף בעלויות הקרקע אלא גם בעלויות ההקמה כך שמחירה של דירה בפריפריה תהיה חצי מחיר מהמרכז".

סדרת ראיונות בכירי הנדל"ן - יעל דראל מראיינת את חני הורוביץ. מערכת וואלה!
סדרת ראיונות בכירי הנדל"ן - יעל דראל מראיינת את חני הורוביץ/מערכת וואלה!

בהתייחס לעתיד הצפוי לקבוצות הרכישה ציינה כי למרות העובדה שקבוצות רכישה מנועות מלהשתתף במכרזי מחיר למשתכן – הן מתחזקות. "החברות שלקחו את המכרזים הכי גדולים של רשות מקרקעי ישראל השנה הן קבוצות רכישה, כמו במכרז כנרית". יצוין כי מדובר באחד המכרזים שמוגדרים כיקרים בתולדות מכרזי הרשות, ושהזוכות בהן היו אקרו נדל"ן וקנדה ישראל.

הורוביץ ציינה כי אחת הבעיות שבהן נתקלות חברות הנדל"ן קשורה למצבן של חברות הביצוע. "יצאנו למכרז בגליל ים ואני מתחננת לחברות ביצוע לתת הצעות מחיר. קיבלנו רק 7 הצעות מחיר, כשאני רגילה במכרזים מסוג זה לקבל 15 הצעות מחיר", אמרה.

קבוצת הורוביץ הוקמה בשנת 2011 ומארגנת קבוצות רכישה בפרויקטים ברמת גן, תל אביב, הרצליה ופתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully