וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר למשתכן בעתלית: דירת 100 מ"ר עם נוף לים ב-880 אלף שקל

22.12.2015 / 13:23

לפי התכנית ייבנו שבעה מתחמים על קו הרכס. דירת 120 מ"ר תימכר בקצת יותר ממיליון שקל. משרד הבינוי: המחירים נמוכים ב-25% ממחיר השוק

עתלית, פרויקט מחיר למשתכן. הדמייה, משרד הבינוי,
כך צפוי להיראות הפרויקט בסיומו/הדמייה, משרד הבינוי

מכרז בתוכנית מחיר למשתכן של שר האוצר משה כחלון: 7 מתחמים במתחם הרכס בעתלית, הפונה לים, שווקו בהצלחה עם 352 יחידות דיור. 12 הצעות הוגשו במכרז ולפי משרד השיכון מחירי הדירות בו יהיו נמוכים ב-25% ממחיר השוק.

כך, למשל, דירת 100 מ"ר תימכר ב-880 אלף שקל ודירת 120 מ"ר תימכר ב-1.05 מיליון שקל.

"התכנית ממשיכה להביא בשורה אמיתית ותקווה לצעירים ולחסרי הדיור", מסר כחלון. "מחיר למשתכן מקרבת אותם לחלום הדירה. אנחנו ממשיכים לעבוד בכל הכח על מכרזים נוספים לשיווק של עשרות אלפי דירות בכל רחבי הארץ. בכוונתנו להעמיק אף יותר את ההשתתפות של המדינה במכרזים בפריפריה ולהקצות אחוזים נוספים לטובת בני המקום".

השכונה המתוכננת תוכננה בנגישות מקסימלית לנתיבי תעבורה, כאשר היא צמודה לתחנת הרכבת של עתלית וסמוכה למחלף עתלית עם חיבור לכביש החוף ולכביש מס' 4. בעקבות פיתוחה של השכונה תושלם מערכת הכבישים באזור, תושלם הרקמה הבנויה, יוכשרו שטחים פתוחים רבים ויסולקו מפגעים.

עתלית, פרויקט מחיר למשתכן. הדמייה, משרד הבינוי,
השכונה המתוכננת תוכננה בנגישות מקסימלית לנתיבי תעבורה/הדמייה, משרד הבינוי

עמוד השדרה של התכנית הנו "ציר הרכס" אשר מאפשר מבט פתוח אל הים, המבצר הצלבני שעל החוף ואזור בריכות המים הסמוך. ציר הרכס משתלב בתוואי הטבעי והנו למעשה, שביל הולכי רגל העובר בתוך רצועה של מרחב פתוח, המשמר את ערכי הטבע של רכס הכורכר ואתרים ארכיאולוגיים. ציר הרכס מקשר את מרכז הישוב ואת תחנת הרכבת שבדרום עם שמורת טבע והאתר הארכיאולוגי, "חרבת קרטא" בצפון הישוב.

שר הבינוי יואב גלנט הוסיף כי "תכנית מחיר למשתכן ממשיכה להניב פירות. זוגות צעירים וחיילים משוחררים יוכלו לבחור להקים בית במחיר מוזל, מתוך מגוון אזורים בארץ, ומתוך סוגים שונים של ערים ויישובים, בהתאם לשאיפות שלהם. מחיר למשתכן יהפוך את החלומות שלהם לישימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully