וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בניינים ישנים נהרסים לטובת פינוי בינוי ברמת השרון

14.12.2015 / 10:49

קבוצת יובלים וישראל לוי מוציאים לדרך פרויקט פינוי בינוי גדול ברמת השרון. במסגרת הפרויקט ייהרסו 168 דירות ישנות ויוקמו 588 חדשות. כך נראית הריסת הבניין

יח"צ - חד פעמי

פרויקט פינוי בינוי ברמת השרון: בחלקה המזרחי של העיר, בשכונת מורשה, החלה הריסתם של 8 בנייני מגורים ישנים הכוללים 168 יחידות דיור, לטובת בנייתם של 4 מגדלי מגורים בני 23-26 קומות, שיכללו 588 דירות חדשות. הפרויקט החדש, אותו מובילות קבוצת יובלים בבעלותו של איציק ברוך וחברת ישראל לוי נדל"ן, בבעלות ישראל לוי, צפוי להתאכלס להערכת החברות בתוך כשלוש שנים וחצי.

הפרויקט החדש ממוקם ברחוב החלוץ בעיר והוא משתרע על פני שטח של כ-13 דונם, כולל פארק של 11 דונם שבו ייסללו שבילי ריצה ואופניים. על פי התכנון, חלק מהפארק יהיה מקורה ויכלול מתקני כושר ומתקני משחקים לילדים.

הריסה ברמת השרון.
פרויקט פינוי בינוי ברמת השרון

במסגרת הפרויקט הנוכחי פונו ונהרסו שני הבניינים הראשונים, מתוך 8 הבניינים הישנים שנבנו בשנות ה-60 וכעת מבוצעות במקום עבודות החפירה והדיפון. במסגרת המהלך פונו עד כה 49 משפחות שעברו להתגורר בדירות שכורות במימון החברות היזמיות. בהמשך, צפויות להתפנות 119 משפחות נוספות ועל פי לוח הזמנים המתוכנן, לקראת יוני 2016 יפונו שני בניינים נוספים במתחם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הדיירים יקבלו דירות חדשות

איציק ברוך, בעל השליטה בקבוצת יובלים, הדגיש כי "הפרויקט הוא חלק מתוכנית רחבה להתחדשות עירונית ברמת השרון. תוכנית זו מהווה פתרון אמיתי למחסור בקרקעות להקמת שכונות מגורים חדשות. בזכות שיתוף פעולה עם עיריית רמת השרון ועם דיירי השכונה, הצלחנו להגיע לשלב של הריסת בנייני הדירות הישנים והמטים ליפול, והקמת הפרויקט החדש והמודרני לטובת דיירי המקום והיישוב כולו. הדיירים שפינו את דירותיהם הישנות יקבלו דירות חדשות ומרווחות וייהנו מאיכות חיים גבוהה יותר".

בשיחה עם וואלה! news ציין ברוך כי פרויקט זה הינו חלק ממהלך נרחב של התחדשות עירונית בשכונת מורשה: "השכונה כולה תקבל בשנים הקרובות תוספת של מעל 2,500 יחידות דיור חדשות בארבעה פרויקטי פינוי בינוי ששניים מהם נמצאים בבנייה ושניים נוספים בתכנון".

ברוך הדגיש כי על מנת להתמודד עם העומס החדש ביחידות הדיור והתושבים צפויים מספר מהלכים: "אחד הדברים שמתוכננים הוא מחלף חדש שיאפשר יציאה מהשכונה לכביש 4 ובהמשך גם כניסה אליה מכביש זה. העירייה מבחינתה מבינה שיש צורך בהתאמת התשתיות למספר התושבים החדש וצפויה להשקיע בתשתיות בשנים הקרובות".

באשר לפרק הזמן שנדרש על מנת להוציא את הפרויקט לפועל הבהיר ברוך כי הפרויקט יוצא לדרך 11 שנים לאחר שהחל. "בשנת 2004 התחילה לעבוד על הפרויקט הזה חברה יזמית אחרת, אך הם הרימו ידיים בשנת 2009 בגלל סבך הביורוקרטיה, ואז אנחנו נכנסנו לנעליה. אמנם לקח לנו 6 שנים בלבד אבל הפרויקט הזה ממחיש שיש ליזמי פינוי בינוי דרך חתחתים ארוכה ומלאת קשיים בדרך לסיום של פרויקטים כאלה. אנחנו הרגשנו שקיבלנו רוח גבית מהעירייה בפרויקט הזה – ובזכות שיתוף הפעולה, הפרויקט התאפשר. מדובר באחד מהפרויקטים הגדולים שנבנים כעת בתחו – עם היקף מכירות של 1.2 מיליארד שקל".

דירות של 6 חדרים

על פי ההסכם שנחתם עם הדיירים במתחם ברמת השרון, הדיירים הקיימים יפנו דירות בנות 3 ו-4 חדרים בשטח ממוצע של כ-55 מ"ר ויקבלו דירות חדשות בנות 4 ו-5 חדרים, הכוללות מרפסות וממ"ד וחניון תת קרקעי. הפרויקט יכלול בנוסף גם דירות 6 חדרים ופנטהאוזים שאותם ימכרו היזמים בשוק החופשי. השבוע החל כבר שיווקן של הדירות בפרויקט במחירי פרי-סייל (מכירה מוקדמת), הנעים החל מ-2.2 מיליון שקל עבור דירות 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר עם מרפסת 12 מ"ר, והחל מ-2.4 מיליון שקל עבור דירת 5 חדרים ששטחה 121 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת.

קבוצת יובלים מעורבת בימים אלה בהקמת של כ-1,000 יחידות דיור בתל אביב, רעננה, רמת השרון, גבעת שמואל, חולון ואילת. לפני כשנה רשמה יובלים "אקזיט" כשמכרה את המגרש שהיה בבעלותה בשותפות עם לני גרופ, לחברת אקרו נדלן ברחוב סלמה תמורת 95 מיליון שקל, כארבע שנים בלבד לאחר שזכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל לרכישת הקרקע תמורת 20 מיליון שקל בלבד. יובלים ושותפתה דאז קרן ריאליטי פעלו במשך השנים לשינוי התב"ע במקום ומכרו אותה בהמשך לאקרו נדל"ן – שם מוקם כיום פרויקט NOYA.

הקמת מפעל בהר חוצבים

חברת ישראל לוי נדל"ן בע"מ, בבעלות ישראל לוי, מעורבת בהקמת פרויקטים רבים הכוללים מאות אלפי מ"ר למגורים, מלונאות ומשרדים – בין היתר בהקמת מפעלי טבע ומובילאיי בהר חוצבים בירושלים, הקמת מלון ודירות יוקרה ברחוב דיזנגוף בתל אביב (במקום תחנת משטרת לב תל אביב), וכן שכונת מגורים ברכס חלילים במבשרת ציון ומלון Mercure בתל אביב.

את הפרויקט מנהל אליאב מימון, מנכ"ל החברה המשותפת לקבוצת יובלים וישראל לוי. אדריכל הפרויקט הוא פרופ' גבי שוורץ, בעלי משרד אדריכלות שוורץ-בסנוסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully