וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינדי החזקות לא הסירה פרסומות - עיריית ת"א תגיש אישום פלילי

יעל דראל

17.11.2015 / 12:26

מדיניות עיריית תל אביב אינה מאפשרת לחברות נדל"ן להשאיר את שמותיהן בשלטי ענק קבועים, אך למרות בקשות חוזרות מצד העירייה, מסרבת חברת גינדי החזקות להסיר את הפרסום ממתחם שרונה. בצעד חריג הודיעה העירייה כי תנקוט בהליכים פליליים כנגד החברה

פרויקט גינדי שרונה. ניב אהרונסון
מגדלי גינדי החזקות/ניב אהרונסון

פרסום בכל מחיר? כשלושה חודשים לאחר שנחשף בוואלה! כי עיריית תל אביב דורשת מחברת גינדי החזקות להסיר את שלטי הפרסום הקבועים שלה משני פרויקטי מגורים בעיר - החליטה העירייה בצעד יוצא דופן לנקוט בהליכים פליליים כנגד החברה, עקב סירובה להסיר את שלטי הפרסומת במתחם שרונה.

שלטי הפרסום הקבועים שאותם קיבעה גינדי החזקות בפרויקט המגורים שבנתה במתחם שרונה, מהווה הפרה של מדיניות השילוט המחמירה שגובשה בעיריית תל אביב, אך למרות דרישות העירייה להסרת השלטים – בחברה העדיפו כאמור להתעלם, וכעת צפויים להינקט כנגדה הליכים משפטיים.

שלטי הפרסום הקבועים שחברות בנייה רבות מותירות בחזית או בכניסה לפרויקטי מגורים חדשים, הפכו לתופעה נרחבת בישראל בשנים האחרונות. אם בעבר חברות נהגו להציב שילוט צנוע, במקומות שאינם מהווים פרסומת בולטת – הרי שבהדרגה, שלטי הפרסום, הנושאים לרוב את שמות החברות, הלכו וגדלו.

פרויקט גינדי שרונה. ניב אהרונסון
מגדלי גינדי החזקות/ניב אהרונסון

אלא שבעיריית תל אביב גיבשו לפני כשנתיים מדיניות מחמירה בנושא השילוט המותר לחברות קבלניות בשטחה ולאחרונה דרשו כי חברת גינדי החזקות תסיר לאלתר שני שלטים קבועים שאותם מיקמה החברה בניגוד למדיניות העירונית: פרויקט אחד הינו פרויקט המגורים של גינדי החזקות במתחם שרונה והשני הוא פרויקט המגורים "גינדי וויז'ן", פרויקט בן 56 יחידות דיור שאותו הקימה החברה ברחוב עמק ברכה בשכונת נחלת יצחק בעיר.

בעירייה ציינו היום בנוגע לפרויקט במתחם שרונה כי "השילוט המדובר שהציבה חברת גינדי החזקות אינו חוקי והוצב בניגוד להנחיות השילוט העירוניות. מאחר והחברה לא הסירה את השילוט, למרות דוחות חוזרים שהוגשו נגדם בגין עבירה זו, בכוונת העירייה להגיש בנושא כתבי אישום פליליים. שלטי גג דומים אחרים שהוצבו בפרויקטים אחרים הורדו בהנחיית העירייה".

בעבר אישר אדריכל העיר, יואב דוד, את הפרטים ואמר כי "בשנים האחרונות התופעה של שילוט קבוע מצד חברות קבלניות הולכת ומחריפה. הם מצאו דרך להציב פרסומת קבועה מעל בתי המגורים של אנשים. זה לא נכון ולא ראוי. זו תופעה ארצית שהולכת ומתרחבת ולצערי אני גם נתקל בשכונות מגורים חדשות שבהן יש שלטי ענק בכניסה. בעבר זה לא היה כל כך בוטה, חברות נהגו לשלב את השם שלהן בצורה מידתית, באמצעות שלט קטן בקומת הכניסה. עם זה כמובן שאין לנו בעיה, אבל העסק הזה התפשט לכיוונים של חוסר טעם וחוסר מידתיות. לא ניתן שקו הרקיע של תל אביב יהיה שייך לחברות הבנייה. האם בעתיד ילדים יאמרו שהם גדלו בגינדי? או בדמרי? לא יאמרו יותר שמות של רחובות".

בחברת גינדי החזקות סירבו להגיב לידיעה

  • עוד באותו נושא:
  • גינדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully