וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה נמכרה דירת 3 חדרים ישנה בשכונת הדר יוסף בת"א?

יעל דראל

1.11.2015 / 10:31

הדירה ששטחה 64 מ"ר ממוקמת בקומה הראשונה בבניין בן 30 שנה ונמכרה לזוג צעיר בתחילת דרכו במחיר של 1.6 מיליון שקל. מה חושבים על העסקה מומחי מדלן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחוב שלום אש/מערכת וואלה!, צילום מסך

באוגוסט האחרון נמכרה בשכונת הדר יוסף שבתל אביב דירת 3 חדרים ברחוב שלום אש 17 תמורת 1,600,000 שקל - סכום המשקף שווי של כ-25,000 שקל למ"ר. הדירה, ששטחה 64 מ"ר, ממוקמת בקומה הראשונה מתוך 8 קומות ואין לה מרפסת או חניה פרטית. הבניין בן 30 שנה ויש בו מעלית.

האם המחיר שהתקבל עבור הנכס משקף עסקה אטרקטיבית? משה שואף, אנליסט המחקר של אתר מדלן מציין כי "שכונת הדר יוסף, הממוקמת בעברו המזרחי של איילון, הינה מהשכונות הוותיקות בצפון תל אביב. בשכונה היצע דירות רחב ומגוון, המהווה אלטרנטיבה במחירים סבירים יחסית לאלו שאינם יכולים להרשות לעצמם דירה בשכונות אחרות בצפון תל אביב, כך לדוגמא המחיר הממוצע לדירה דומה בשכונת מעוז אביב א' יכול להגיע לכ-2.3 מיליון שקל שקלים, פער של מעל ל-40% ביחס לעסקה שבוצעה."

לדבריו, "שווי של 1.6 מיליון שקל לדירת 64 מ"ר משקף מחיר נמוך גם ביחס לשכונת הדר יוסף עצמה, כאשר המחיר הממוצע לדירת 3 חדרים יד שניה בשכונה עומד על כ-1.8 מיליון שקל. הנחה של כ-11% ממחיר השוק".

העסקה בוצעה על-ידי פלדה נוה מבית המכירות "אקרמן" בעיר. לדבריו, "ברחוב שלום אש עומדים זה לצד זה שלושה בנייני כוכב זהים בני כשלושים שנה שבכל אחד מהם עשרות דירות 3 חדרים, דירות אלו נמכרות ונקנות בקצב תדיר יחסית והן יוצרות עניין בעיקר בקרב זוגות צעירים, משפחות בתחילת דרכן ומשקיעים. הרוכשים הם משפחה צעירה שביקשה לרכוש דירה בשכונות הצפוניות של תל אביב במחיר סביר. ואילו המוכרים, תושבי השכונה, ביקשו לעקור מחוץ לתל אביב".

רן בכר, אנליסט מחקר במדלן מדגיש כי לפי נתוני אתר מדלן שווי דירת 3 חדרים בבניין עם אותו שטח ובאותה קומה עמד בשנת 2004 על כ-775,000-795,000 שקל, כך ששווי הדירה היום משקף תשואה של כ-106% בתוך כ-11 שנים, וזאת ללא שקלול שכר הדירה שהדירה הניבה באותן שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סביבת הנכס:

שכונת הדר יוסף, ממוקמת בצפון מזרח תל אביב בסמוך לשכונות שיכון דן, נאות אפקה א' ומעוז אביב א', והינה מהוותיקות שבהן. השכונה גובלת עם רחובות מבצע קדש ובני אפרים מצפון ומערב, שטרית ורוזן פנחס מדרום ומזרח. השכונה נמצאת בקרבה לצירי תחבורה ראשיים ואף נהנית מתשתית נוחה של תחבורה ציבורית, ובמרחק קצר ממוקמות שתי תחנות רכבת, של בני ברק ותל אביב האוניברסיטה. על פי נתוני אתר מדלן, המדד החברתי-כלכלי של השכונה זוכה לציון גבוה של 7 (מתוך 10), כאשר שיעור האקדמאים בשכונה עומד על כ-34% ורמת השכר הממוצעת של תושבי השכונה עומדת על כ-11,280 שקל לחודש.

על פי לוח השכירות באתר מדלן, שכר הדירה הממוצע בהדר יוסף לדירת 3 חדרים עומד על כ-5,100 שקל לחודש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • הדר יוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully