וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסים בובליל: דירה בהגרלה ב"מחיר למשתכן"? חכו לאראלה

אורי חודי

2.9.2015 / 15:08

עוד אמר נשיא התאחדות בוני הארץ בכנס של רשות מקרקעי ישראל: "הקבלנים לא רוצים שמחירי הדירות יעלו, הם רוצים יציבות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסים בובליל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר ששר האוצר משה כחלון אמר היום (ד') בכנס שערכה רשות מקרקעי ישראל באוניברסיטת תל אביב כי משרד האוצר החליט "להפסיק את ספסור הקרקע על ידי היזמים" וכי תוכנית מחיר למשתכן היא פיתרון למחוסרי הדיור וגם מנוע צמיחה למשק, התייחס גם נשיא התאחדות בוני הארץ, נסים בובליל לנושא.

בפאנל שנערך ועסק בתחום הדיור אמר בובליל: "אנו חושבים שתוכנית מחיר למשתכן היא תוכנית טובה אבל צריך לשפר אותה".

עוד הוסיף בובליל כי מי מהציבור שממתין לדירות בהנחה של מחיר למשתכן כדאי שייקח את ההבטחות של המדינה בערבון מוגבל: "מי שיחכה לזכות בהגרלה לדירה בשיטה המוצעת כעת, עדיף לו שיחכה לאראלה ממפעל הפיס. באוצר חוששים מזה שאנשים משעבדים עצמם למשכנתה של 4,000 שקל, אז צריך לחשוש מזה שהם ישתעבדו לשכירות של 5,000 שקל. הקבלנים לא רוצים שמחירי הדירות יעלו, הם רוצים יציבות. מי מבטיח שכשתתחלף הממשלה, התוכנית החדשה תישאר? צרו יציבות. זה מה שכולם צריכים".

עוד הזהיר בובליל בכנס כי תוכניות האוצר לא יעבדו ללא שיתוף ראשי השלטון המקומי: "אם המדינה לא תגיע עם ראשי הרשויות להסכמות, לא תבנה דירה אחת במסגרת התוכנית הזו".

בובליל גם התייחס לדברי שר האוצר אודות עליית המחירים בשנים האחרונות ועליית מחירי הקרקעות ורמז מי אחראי לה: "אני פונה לכל עובדי רשות מקרקעי ישראל ומבקש: 'זכרו שאתם משרתים את הציבור ולא הוא אתכם'. כל אחד שמתכנן להגיע לרשות פשוט חושש. אתם שואלים, מי הביא לקפיצת המחירים של הדירות? תבדקו את עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully