וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסת המרפסות בגינדי: כ-400 אלף שקל פיצוי לדיירים

יעל דראל

1.9.2015 / 16:41

על פי הודעת החברה, מדובר בפיצוי שווה ערך לכ-40% משווי הדירה, במה שמוגדר על ידי גינדי השקעות כפיצוי "חסר תקדים". דיירי הבניין הסמוך צפויים לזכות לפיצוי דומה

מרפסות קרסו בבניין מגורים בחדרה, 23 בדצמבר 2013. שלומי גבאי
קריסת המרפסות/שלומי גבאי

כשנתיים לאחר התקרית שבה התמוטטו המרפסות בפרויקט של חברת גינדי השקעות בחדרה, מפרסמת החברה כי בכוונתה לפצות כל דירה בבניין שבו אירעה התקרית בסכום של כ-400 אלף שקל. על פי הודעת החברה, סכום זה כולל פיצוי בגין התאונה וכן כיסוי ההוצאות הנלוות. בחברה הגדירו את הפיצוי "סכום פיצוי חסר תקדים" וציינו כי הוא מגיע לכ- 40% משווי הדירה שנרכשה.

על פי הודעת החברה, בימים אלה מתנהל משא ומתן מול דיירי הבניין הסמוך, שבו לא התרחשה תקלה אך דייריו דרשו פיצוי בין השאר על רקע ההערכות בגין ירידת ערך דירותיהם. על פי הנתונים שפרסמה גינדי השקעות, הסכום הכולל שצפויים הדיירים בבניין זה לקבל יעמוד על היקפים דומים לדיירים בבניין שבו קרתה התאונה.

בחברה הדגישו עוד כי הוצע לדיירים לסייע להם למכור את דירתם בשוק החופשי והוסיפו כי "עסקאות מכר ושכירות בתנאי שוק חופשי מתבצעות בבניין הסמוך בו אירעה התאונה, בערכים כספיים התואמים את השוק ואף מעבר לכך".

על פי הודעת החברה, נכון להיום, דיירי הבניין שבו נפלו המרפסות שבו להתגורר בדירותיהם לפני מספר חודשים וכי דיירי הבניין הסמוך קיבלו הודעה על סיום העבודות ועל פי החברה, הם רשאים לחזור לדירותיהם. בחברה ציינו כי בידי גינדי השקעות מצויים כל האישורים הנדרשים לאכלוס הדיירים – בהם טופס 4 תקף מטעם עיריית חדרה וכן אישורים של מכון התקנים לצד שורת בדיקות נוספות שבוצעו בבניינים, שמטרתן לוודא את בטיחותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully