וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיר ללא חניה: חניון בן 900 מקומות ייפתח השבוע בת"א

יעל דראל

5.8.2015 / 11:08

החניון ייפתח מתחת למגדלי הארבע הנבנים על ידי קבוצת חג'ג'. בניית המגדלים צפויה להסתיים בעוד כשנה והמגדלים ייתנשאו לגובה של 35 ו-38 קומות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקלה מסוימת למצוקת החניה בעיר תל אביב? חניון מגדלי הארבעה, אותו מקימה קבוצת חג'ג' מתחת למגדלי המשרדים ברחוב הארבעה בעיר, צפוי להיפתח השבוע ולכלול כ-900 מקומות חניה חדשים לאזור. החניון צפוי לשמש את באי המתחם המסחרי בשוק שרונה, הסינמטק ובעלי המשרדים והעסקים באזור.

החניון החדש מצטרף לחניון נוסף שנפתח באזור לאחרונה - חניון TLV אותו בנו גינדי השקעות וריבוע כחול נדל"ן. החניון, הממוקם מתחת לכיכר גבעון החליף את חניון גבעון הישן עם היצע של כ- 1,000 מקומות חניה חדשים.

מגדלי הארבעה, שבנייתם צפויה להסתיים בעוד כשנה, תוכננו על ידי אדריכל משה צור ויתנשאו לגובה של 35 ו-38 קומות. בקומה ה-14 של המגדלים יוקם על פי התכנון טרקלין עסקים שתוכנן על ידי מעצב העל ג'ורג'יו ארמני, שהופקד גם על תכנון הלובי של המגדלים. על פי הפרסומים, ארמני קיבל כ-15 מיליון שקל על עבודתו בפרויקט.

טרקלין העסקים המתוכנן במתחם ישתרע על פי התכנון על פני כ-2,400 מ"ר ויכלול מסעדת שף, בר ובית קפה, לצד לאונג' עסקי, חדרי ישיבות וכן מתקנים רבים, בהן חדר כושר, מקלחות ושירותים. לובי הכניסה בפרויקט יהיה משותף לשני המגדלים וייבנה כקוביית זכוכית ענקית על שטח של 2,500 מ"ר, ו-13 מטרים גובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully