וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בגינדי החזקות? מעקות זכוכית מתנפצים בפרויקט בפ"ת

יעל דראל

14.6.2015 / 12:13

דיירי פרויקט One & only בשכונת אם המושבות גילו לטענתם את מעקה הזכוכית בדירתם מנופץ. זוהי הפעם השנייה שבה מדווח מקרה כזה בפרויקט

מעקה זכוכית שנפל בבניין של גינדי החזקות. ניב אהרונסון
המעקה שנפל/ניב אהרונסון

מעקה זכוכית נוסף של חברת גינדי החזקות בפרויקט one & only בשכונת אם המושבות בפתח תקוה קרס: ממידע שהגיע לוואלה! נדל"ן עולה כי הדיירים בבניין ברחוב מבצע יפתח 6 בקומה 14 גילו הבוקר כי מעקה הזכוכית במרפסת ביתם התנפץ.

תקרית זו מצטרפת לתקרית נוספת שאירעה לפני כחצי שנה בבניין אחר בפרויקט, שבו נפלה זכוכית ממעקה של אחת המרפסות באחד מ-8 מגדלי הפרויקט בקומה 18. חברת גינדי החזקות הינה חברה בבעלות ליטל אבי גיא ורועי גינדי.

מעקה זכוכית שנפל בבניין של גינדי החזקות. ניב אהרונסון
מעקה זכוכית שנפל בבניין של גינדי החזקות/ניב אהרונסון

תקריות אלו אינן היחידות בפרויקטים של גינדי החזקות: בינואר 2014 נפל חיפוי זכוכית מאחת הקומות העליונות בפרויקט G ברחוב אבן גבירול בתל אביב. פרויקט One & only בפתח תקוה כולל בסך הכל 8 מגדלים ברחובות מבצע יפתח ומבצע חורב בשכונת אם המושבות בפתח תקוה, ומונה סך הכל כ-523 דירות. פרויקט זה אוכלס ב- 2013 והקבלן המבצע בו הוא חברת דניה סיבוס.

מבדיקת וואלה! נדל"ן עולה כי לאחר התקרית הקודמת התחייבה החברה לבדוק את כל המרפסות בפרויקט, אך לטענת דיירים בפרויקט – הבדיקה לא בוצעה בכל הדירות.

מגינדי החזקות ודניה סיבוס נמסר בתגובה: "פרויקט One & Only הושלם בהצלחה לפני כשנתיים. למרות זאת, גינדי החזקות בודקת באופן מקצועי ומעמיק את נסיבות האירוע בשיתוף עם הקבלן המבצע דניה סיבוס ותפעל בהתאם לממצאים שיתגלו. יודגש כי, גינדי החזקות ודניה סיבוס הנן חברות שומרות חוק, הפועלות בכפוף לרגולציה המחמירה והקפדנית בענייני תכנון ובנייה, בכלל, ובענייני בטיחות, בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully