הדופלקס של דודו טופז בת"א מוצע למכירה ב-4 מיליון שקל

מדובר בדופלקס בן שני מפלסים בקומה השישית והשביעית של הבניין ברחוב לאה 20, הכולל 5 חדרים, ממ"ד, חניה תת-קרקעית וגם ג'קוזי

4 שנים אחר מותו הטרגי של הבדרן דודו טופז, דירת הדופלקס שבבעלותו, בשכונת נאות אפקה ב' בתל-אביב, מוצעת כעת למכירה. מדובר בדופלקס בן שני מפלסים בקומה השישית והשביעית של הבניין ברחוב לאה 20, הכולל 5 חדרים, ממ"ד וחניה תת-קרקעית. הדירה מושקעת מאוד, צופה לנוף פתוח וכוללת גם ג'קוזי בקומת הגג.

את הדופלקס מציע למכירה מנהל עיזבון דודו טופז עו"ד אברהם דבירי. הצעות לרכישת הדופלקס ניתן להגיש עד 1 בספטמבר 2013. הבניין, שהוקם ב-1997, טרם נרשם כבית משותף על-שם הדיירים, בשל קשיים כלכליים שאליהם נקלעה החברה הקבלנית שהקימה את הבניין. הדירות שנותרו בבעלות החברה בבניין, וכן מגרש סמוך ברחוב לאה 22, נמכרו לפני כמה שנים על-ידי כונס הנכסים של החברה מטעם בנק מזרחי עו"ד שאול ברגרזון.

בימים אלה אמון על הסדרת רישום הבית המשותף שמאי המקרקעין גיל וינלס, שהעריך כי שווי הדירה של טופז נע סביב 3.6-4 מיליון שקל. "הנכס ממוקם בשכונה מבוקשת עם אוכלוסייה המאופיינת במשפחות מבוססות, והוא נהנה מנוף פתוח לתל-אביב ולפארק שכונתי", מסר וינלס ל"גלובס".

יש לציין כי לפני כמה חודשים נמכרה דירת 4 חדרים בבעלות טופז ברחוב אהרון בקר, ששימשה לו דירה להשקעה, במחיר של יותר מ-3 מיליון שקל (מעל הערכת השמאי שנקבעה לו) וכן נמכר הג'יפ שבו נסע טופז. הדולפקס ברחוב לאה הוא הנכס האחרון במסגרת ניהול העיזבון של טופז.