וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק מכר את דירתו במגדלי אקירוב ב-26.5 מיליון שקל

אריק מירובסקי

18.3.2012 / 18:37

מדובר בדירה הממוקמת בקומה ה-31 במגדל, ובעלת שטח גדול של 480 מ"ר ובה 5 חדרים

שר הביטחון, אהוד ברק, מכר את דירתו במגדלי אקירוב ב-26.5 מיליון שקל. זאת לאחר שביקש למכור את הדירה ב-30 מיליון שקל. ברק העמיד את הדירה שלו למכירה ב-2009 וביקש עבורה 40 מיליון שקל.

הדירה של ברק נמצאת בקומה ה-31 בבניין המערבי מבין שלושת מגדלי אקירוב שברחוב פנקס בתל אביב. מדובר בדירה בעלת שטח גדול של 480 מ"ר ובה 5 חדרים, כששטח הסלון גדול ביותר - 250 מ"ר. מהדירה משתקף נוף מרהיב לכיוון הים וכל איזור גוש דן, ולדברי מקורבים הושקעו בה סכומי כסף רבים בעיצוב הפנים ועל כן הדרישה למחיר כה גבוה שמגלם שווי של כ-62 אלף שקל למ"ר.

ברק רכש את הדירה בסוף 2003 תמורת 2.5 מיליון דולר בלבד. דירת היוקרה במגדלי אקירוב משכה לא מעט אש אל עבר ברק, והמגדלים נהפכו לסמל לחיי המותרות ולניכור של בכירי המשק.

בפברואר 2010 נחשף ב-TheMarker כי שר הביטחון אהוד ברק הצטרף לטרנד קבוצות הרכישה - ונכנס לקבוצת העיר החדשה שמקימה את מתחם אסותא בת"א, אליה כבר הצטרפו מנכ"לית בנק לאומי גליה מאור ומנכ"ל בנק מזרחי טפחות אלי יונס. ברק חתם עם הקבוצה, שבבעלות דרור הלוי ורביב צולר, על הסכם לרכישת דירת יוקרה במגדל אסותא ברחוב ז'בוטינסקי בצפון תל אביב. ברק שילם סכום ראשוני של 70 אלף שקל כדמי רישום לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully