וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל החוק לדיור בר השגה: "נחשף הבלוף של נתניהו"

צבי זרחיה

20.7.2011 / 15:44

בעקבות התנגדותם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר השיכון אריאל אטיאס ושרים נוספים הפילה הקואליציה את חוק לדיור בר השגה. ח"כ שלמה מולה: "ראש הממשלה מנותק מהמצוקות"

הקואליציה ערכה גיוס של שרים וח"כים שהתנגדו להצעת החוק לדיור בר השגה. קודם להצבעה פנה שר הפנים, אלי ישי, במליאה אל ח"כ שלמה מולה (קדימה) וביקש לדחות את ההצבעה כדי לגייס בשבוע הבא את תמיכת הממשלה וועדת השרים לכלכלה. "אני בעד החוק ומבטיח לפעול בממשלה בשבוע הבא לגיוס תמיכתה", אמר ישי. מולה סירב לדחות את ההצבעה והקואליציה הפילה את הצעת החוק. בין המתנגדים להצעת החוק: רה"מ בנימין נתניהו, ישי, שר השיכון אריאל אטיאס. שרים וח"כים רבים התומכים בחוק נעדרו.

מולה אמר בתגובה לדחיית החוק, כי ?ראש הממשלה מנותק מהמצוקות ומהזעקות של העם, הוא טוב בספינים ולא פותר את הבעיות. אני מאשים את נתניהו בהיעדר מדיניות ודיון רציני ומעמיק במצוקת הדיור. גם מפלגת ש?ס המתיימרת להיות חברתית אינה פטורה מהאשמה. נתניהו מתפאר בחוק הוודל"ים, אך ללא הכללת דיור בר השגה ברפורמת התכנון ובנייה - חוק זה לא פותר מאומה. משבר זה הוא פצצה מתקתקת שתתפוצץ לממשלה הזו בפרצוף".

דובר קדימה מסר בתגובה להפלת החוק, כי "הבלוף של נתניהו נחשף". נתניהו מבקש עזרה מיושבי האוהלים ומונע מהם דיור בר השגה. הצבעת הקואליציה נגד הצעת החוק לדיור בר השגה של ח"כ שלמה מולא מוכיחה שאצל ביבי כמו אצל ביבי - המילה שלו לא שווה דבר. מסיסמאותיו של רה"מ על עזרה למפגינים נותרה הצבעתו של נתניהו נגד הצעת החוק וקבירתו על ידי חברי הקואליציה. הדבר היחידי שעשתה ממשלת נתניהו מאז שפרצה המחאה הוא להכשיל את החוק לדיור בר השגה של קדימה. הקואליציה של נתניהו יורקת על מאהלי המחאה ומוכיחה פעם נוספת שהיא ממשלה מנופחת, אטומה ומנותקת מהעם, אמר דובר קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully