וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עולה להיות השכן של ראש הממשלה?

רז סמולסקי

26.2.2011 / 10:25

עם מרפסת להפגנות: בתקופה האחרונה נמכרה דירה בשטח של 95 מ"ר, בבניין ברחוב בן מימון בשכונת רחביה בי-ם, מול ביתם של בנימין ושרה נתניהו, ב-2.242 מיליון שקל

הבניין נמצא ברחוב בן מימון בשכונת רחביה בירושלים, מול בית ראש הממשלה. לדברי סוכן הנדל"ן מוטי כהן מאנגלו סכסון בירושלים, בית ראש הממשלה אינו מהווה מטרד באופן שגרתי, ורכבים יכולים להיכנס ולצאת מהרחוב בלי בעיה, להוציא מקרים של הפגנות, אז סידורי הביטחון ברחוב מהודקים יותר.

בתקופה אחרונה נמכרה דירה בקומה השנייה של הבניין על ידי תושבת ארצות הברית, שירשה את הדירה מהוריה. היא שיפצה אותה ברמה סטנדרטית, והציעה אותה למכירה ב-2.5 מיליון שקל. מדובר בדירה חזיתית, בת 4 חדרים ובשטח של 95 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 10 מ"ר.

אחרי שלושה חודשים, שבהם הוצעה הדירה למכירה, היא נמכרה תמורת 2.242 מיליון שקל לזוג בשנות השישים לחייו שלו שלושה ילדים בוגרים, שלא גרים בבית באופן קבוע.

"רחביה היא שכונה ותיקה, שמתחדשת בשנים האחרונים, יש בה בתי קפה רבים, והיא ממוקמת במרחק הליכה ברגל מהעיר", מספר כהן, "יש בשכונה מעט מאוד צמודי קרקע ורוב הבנייה היא רוויה, בעיקר בניינים ללא מעלית וחניה. האוכלוסייה ברחביה הטרוגנית - יש בה משפחות לצד זוגות מבוגרים, ובשנים האחרונות נכנסו אליה רוכשים דתיים מארצות הברית".

לדברי כהן, אם לדירה היתה מעלית וחניה, היא היתה מצליחה להשיג מחיר של 2.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully