וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה בת"א ב-110 מיליון שקל

גיא ליברמן

12.5.2009 / 10:41

הדירה היקרה בישראל: פנטהאוס בקומה ה-22 על הטילת בת"א שבר את השיא הקודם שקבע עידן עופר בינואר 2007

איש עסקים רוסי שילם מחיר בלתי נתפס של 110 מיליון שקל עבור דירת פנטהאוס בתל אביב בפרויקט SEA 1 שנבנה בימים אלה על הטיילת של תל אביב. הפרויקט מוקם על ידי החברות אלקטרה נדל"ן - שבניהולו של שלמה שרף - וחברת אורנים שבשליטת מנחם אורן. למעשה, חיבר הרוכש 5 דירות במפלס אחד שבקומה ה-22 והלפני אחרונה, כך ששטח הפנטהאוס שנרכש עומד על 1,100 מ"ר, כולל מרפסות.

פרויקט 1 SEA, ישלב בין מגורים לבין מלונאות. הפרויקט נבנה על מגרש בגודל 4 דונם בין הרחובות הרברט סמואל, הירקון, זרובבל ועזרא הסופר. הפרויקט נחשב לאחד היוקרתיים ביותר הנבנים כיום בתל אביב בשל מיקומו האטרקטיווי, והוא ידוע במחיריו הגבוהים במיוחד שעולים על 45 אלף שקל למ"ר, גם בקומות הנמוכות והפחות אטרקטיוויות. עובדה זו הביאה לכך שלמרות שהפרויקט משווק מזה למעלה משלוש שנים, נמכרו בו עד סוף 2008 31 דירות בלבד בהיקף של 200 מיליון שקל. עסקה זו למעשה מאששת את הקו שהנחה את היזמים עד כה, שלא לסטות מרמת מחירים גבוהה במיוחד, מתוך הנחה שבבוא העת יהיה מי שישים את הכסף הגדול על דירות בפרויקט.

בשנה וחצי האחרונות החזיק איש העסקים עידן עופר בתואר בעל הדירה היקרה בישראל. זאת, לאחר שבינואר 2008 רכש את דירת הפנטהאוס במגדל רוטשילד 1 של חברת חבס, שבנייתו בעיצומה כיום, תמורת 67 מיליון שקל.

בחברות אלקטרה נדל"ן ואורנים סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully