וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 מיליון שקל - והדירה של ברק שלכם

רז סמולסקי

26.8.2008 / 8:21

שר הביטחון ורעייתו דורשים מחיר שיא של 40 מיליון שקל תמורת דירת הפאר שבמגדלי אקירוב בתל-אביב. ניסיון לשנות תדמית?

שר הביטחון, אהוד ברק, ואשתו, נילי פריאל-ברק, העמידו את דירתם שבמגדלי אקירוב למכירה. התמורה המבוקשת: 40 מיליון שקל. מדובר בדירה בשטח של 350 מ"ר בקומה ה-31 במגדל אקירוב שברחוב פנקס בתל אביב. אם ישיגו בני הזוג את מחיר המטרה, יהיה זה שיא חדש בעסקות במגדלי היוקרה בתל אביב - מחיר של יותר מ-100 אלף שקל למ"ר.

זו תהיה אחת מהשקעות הנדל"ן המוצלחות של השנים האחרונות: ברק ירשום לזכותו רווח עתק - שכן הוא רכש את הדירה בסוף 2003 תמורת 2.5 מיליון דולר בלבד (כ-9 מיליון שקל). דירת היוקרה במגדלי אקירוב משכה לא מעט אש אל עבר ברק, והמגדלים נהפכו לסמל לחיי המותרות ולניכור של בכירי המשק.

באחרונה נחשפה חברת הייעוץ של פריאל, שהציעה שירותי פתיחת דלתות למעגל מצומצם של מקבלי החלטות במשק. החברה, שנסגרה בעקבות הביקורת הציבורית, היתה רשומה תחת הכתובת פנקס 66.

דרך ארוכה עשה אהוד ברק מקיבוץ משמר השרון שבו נולד ועד לדירה באקירוב. עם אשתו הראשונה נאוה, הוא גר בבית צמוד קרקע בכוכב יאיר. בתחילת שנות ה-2000 מכר את הבית ורכש מגרש בשטח 1.2 דונם בכפר שמריהו - רכישה שזכתה אף היא ללא מעט כותרות שליליות.

בזמנו, דובר על השקעה של כמעט 3 מיליון שקל בתכנון ובבנייה של הווילה, שהיו בה לא פחות מ-10 חדרי שינה. ואולם, בשל גירושיו מנאוה ברק לא זכה לגור בכפר שמריהו, והציע את הווילה למכירה. ברק היה סבלני אז וחיכה שנה עד למציאת הקונה שהסכימה למחיר שדרש - רותי פיק - בתו של התעשיין סטף ורטהיימר. ההערכות בשוק דיברו אז על עסקה של 3.3-3.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully