וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוי בינוי בנווה שרת: אקרו נדל"ן תבנה 370 דירות בצפון ת"א

13.9.2017 / 12:45

החברה נבחרה על ידי בעלי דירות במתחם הצנחנים בשכונה הוותיקה, ותהרוס שמונה בניינים עם 130 דירות ישנות לטובת מגדלים. היקף הפרויקט כ-500 מיליון שקל

פרויקט פינוי בינוי שכונת נווה שרת נוה שרת תל אביב ת"א אקרו נדלן. הדמיה: Arc effect,
הפרויקט החדש בשכונת נווה שרת/הדמיה: Arc effect

חברת אקרו נדל"ן, בבעלות צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקובי, תקים פרויקט בינוי פינוי בהיקף של 370 דירות במתחם הצנחנים בשכונת נווה שרת בצפון מזרח תל אביב. החברה נבחרה על ידי בעלי דירות במתחם הצנחנים, המצוי ברחובות הצנחנים 13-23 ובית אל 47 בשכונה הוותיקה. היקף הפרויקט מוערך בכ-500 מיליון שקל.

כיום מצויים במתחם שמונה בניינים ישנים אשר אינם ממוגנים לרעידות אדמה ואינם כוללים ממ"דים. במסגרת הפרויקט יהרסו 128 הדירות הקיימות ותחתן יוקם מתחם מגורים שתוכנן על ידי האדריכל גיל שנהב ממשרד כנען שנהב אדריכלים. הדירות יכללו ממ"ד, מרפסת שמש, חניה תת קרקעית ומחסן.

במתחם, המשתרע של שטח של 11 דונם, יוקמו שני מגדלים בני 25 קומות וכן שני בניינים בני שבע קומות כל אחד בבנייה מרקמית. בסך הכול יוקמו 370 דירות לצד שטחי מסחר בהיקף 800 מ"ר בקומת הקרקע. הפרויקט יכלול דירות בנות 2.5-5 חדרים וכן דירות מיוחדות.

הליך הבחירה נערך מטעם בעלי הדירות, באמצעות חברת ניהול הפרויקטים וקסמן גוברין גבע והחברה לפיתוח והתחדשות עירונית, שמייצגים את בעלי הדירות. היועץ המשפטי של בעלי הדירות הוא עו"ד יריב בר-דיין. בחירת היזם התאפשרה לאחר שהחברות המנהלות, המייצגות את בעלי הדירות, אישרו תב"ע (תוכנית בניין עיר) חדשה למתחם, המאפשרת את בנייתו של פרויקט זה תוך כ-20 חודשים בלבד.

"ככל שהסיכון של היזם פוחת, התועלת לדיירים עולה"

זיו יעקובי, מנכ"ל ומבעלי אקרו נדל"ן, אמר: "אנו גאים מאוד בעובדה שדיירי המתחם בחרו בנו להוביל את פרויקט ההתחדשות העירונית במתחם הצנחנים. אנו סבורים כי בזכות גודלו של המתחם והיקף הפרויקט שיוקם בו, בשילוב עם בניה ברמה הגבוהה ביותר ותוך הקפדה על הפרטים, הוא יטביע חותם באזור ויהווה את הקטר של שכונת נווה שרת המתפתחת".

מנהלת הפרויקט מטעם בעלי הדירות, אדריכלית גלי דולב, שותפה מנהלת בחברת וקסמן גוברין גבע הוסיפה: "הליך הוצאת המכרז לבחירת יזם לפרויקט, מקסם את התמורה לשני הצדדים: היזם מקבל לידיו תכנית מאושרת, לאחר שעברה את אישורי הועדות וכך הסיכון שלו, שלרוב נובע מחוסר ודאות, פוחת. ככל שהסיכון של היזם פוחת עולה התועלת של בעלי הדירות בשל לוחות הזמנים שמתקצרים משמעותית".

לדברי ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית ואחד מבעליה: "באמצעות המודל החברתי ותהליך יוצא דופן, הצליחו בעלי הדירות בהובלת החברות המנהלות לייצר הצלחה משמעותית בלוח זמנים קצר. לאחר התארגנות 95% מבעלי הדירות, הגשתה ואישורה של התב"ע למתחם ופרסום מכרז מוצלח - נבחר יזם מצויין שיפעל לקידום ומימוש הפרויקט. אנו גאים שפרויקט נוסף המקודם בשיתוף פעולה בין חברת וקסמן גוברין גבע והחברה לפיתוח והתחדשות עירונית ב"מודל החברתי", על פיו בעלי הדירות הם היוזמים את ההליך ושותפים מרכזיים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully