וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת אשטרום זכתה במכרז לבניית כ-340 דירות להשכרה בירושלים

17.8.2017 / 14:09

תשלם לחברת דירה להשכיר כ-176 מיליון שקל לצורך הקמת פרויקט של 450 דירות בשכונת קריית יובל. 338 דירות יושכרו לתקופה ארוכת טווח ו-112 דירות נוספות ימכרו בשוק הפרטי

אשטרום מתחם הדסה השכרה לטווח ארוך ירושלים. 3Ddesign,
פרויקט הדסה הקטנה בירושלים/3Ddesign

הושלם מכרז להשכרה לטווח ארוך בירושלים. ועדת המכרזים של החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל הודיעה היום (חמישי) כי בתום הליך מכרזי שבמסגרתו הוגשו שמונה הצעות, זכתה קבוצת אשטרום במכרז להקמת פרויקט "דירה להשכיר בהדסה הקטנה" בשכונת קריית יובל בירושלים תמורת 176.6 מיליון שקל.

בין החברות המציעות נכללו דונה, אפריקה ישראל, שפיר הנדסה, אזורים, אביב-סלע קפיטל, שיכון ובינוי , מנרב-מגוריט וכאמור אשטרום. ההצעות התייחסו לרכישת קרקע להקמת פרויקט מגורים הכולל 450 יחידות דיור, מתוכן 338 דירות המיועדות להשכרה לטווח ארוך ועוד 112 דירות המיועדות למכירה בשוק הפרטי.

הפרויקט ממוקם בין הרחובות הנרייטה סאלד, יעקב טהון וצ'ילה בסמוך לגן המפלצת (גן רבינוביץ'). הוא קודם בשיתוף עם עיריית ירושלים ומטה הדיור במשרד האוצר ותוכנן על ידי אדריכל יגאל לוי. הוא צפוי לכלול ארבעה מגדלי מגורים בני 18 קומות וכן שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-6,000 מ"ר. מגדל אחד ייצא, כאמור, למכירה לשוק הפרטי.

עוד כוללת התוכנית להקמת הפרויקט שטחים ציבוריים ומוסדות ציבור קהילתיים לשימוש תושבי השכונה, תוך שמירת הרצף הירוק הציבורי המחבר בין גן המפלצת למתנ"ס המצוי מדרום לשטח התוכנית. במסגרת מודל דירה להשכיר, בתום תקופת הפעלה של 20 שנה תוכל אשטרום למכור את הדירות בשוק החופשי. כמו כן, הזוכה במכרז תוכל למכור את שטחי המסחר והתעסוקה כנכס מניב בתום תקופת ההקמה ולאחר אכלוס.

שר האוצר, משה כחלון, התייחס לתוצאות המכרז ואמר כי הן "מוכיחות את הצורך הציבורי בהיצע גדול של דירות לשכירות ארוכת טווח. פיתוח שוק מוסדי להשכרה ארוכת טווח הוא חלק בלתי נפרד מפתרון משבר הדיור. נמשיך להקצות קרקעות כדי להגדיל את היצע הדיור להשכרה ארוכת טווח בכל רחבי הארץ". עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר, הוסיף כי "גם במכרז הזה התמודדו טובי היזמים. מדובר באחד הפרויקטים הגדולים, המורכבים והמעניינים ששיווקה החברה". החברה יוצגה במכרז על ידי עוה"ד סיוון אטיאס ונטלי פירשט ממשרד מ.פירון ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully